Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2011

Kaufie

Mettes barsel, ferie og omsorgsdag er endegyldigt slut og brugt..... I morgen venter hovedsponsoren - hvor længe jeg bliver på pinden de næste 4 dage afgør Naja og hendes dagplejemor Conni.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

BellaT

Kaufie skriver:

Mettes barsel, ferie og omsorgsdag er endegyldigt slut og brugt..... I morgen venter hovedsponsoren - hvor længe jeg bliver på pinden de næste 4 dage afgør Naja og hendes dagplejemor Conni.....

Anmeld

15. august 2011

Siber

Kaufie skriver:

åhhhh kram til dig

jeg ved slet ikke hvordan jeg skal aflevere mit lille guld, bare tanken...

og i dag da jeg var med Alma i sfo, var jeg næsten ved at tage hende med hjem igen, snøft. Hun gik i en børnehave som høre til en anden skole, så hun kender absolut ingen (jeg kender dem fra mit job) så jeg blev helt ked, da jeg så at hun legede selv nede på gulvet, da jeg gik. Men hun siger at hun har haft en god dag, og har leget med nogen piger. (og ja jeg ved jo godt at hun nok skal klare det, hun er en pige med ben i næsen, men alligevel)

Jeg tror det er godt at det er Andreas der skal køre Astrid ind i bhg, engang i slutningen af okt!!!

Bare lige lidt vræl og et kram fra mig

Anmeld

15. august 2011

Mikkelmusen

Ferien er slut og det lyder skrækkeligt, men jeg glæder mig til imorgen hvor jeg har det hele for mig selv i over 7 timer... Mmmm sove

Anmeld

17. august 2011

Siber

Mikkelmusen skriver:

Ferien er slut og det lyder skrækkeligt, men jeg glæder mig til imorgen hvor jeg har det hele for mig selv i over 7 timer... Mmmm sove

Fik du sovet???

Anmeld

18. august 2011

Kaufie

Mette, endnu ikke igang på jobbet...... Tirsdag fik vi sat strøm til det hele og opdateret min pc og alle systemerne, onsdag havde vi strategiseminar - i dag har Naja så haft feber.....og alt tegner til at jeg i morgen må benytte mig af statsansattes ret til barnets 2.sygedag.....

Vi prøver igen i næste uge.....

Anmeld

26. august 2011

Monica

Monica - synes med hånden på hjertet at det har været en hård ferie... Måske en af de værste EVER...

Anmeld

26. august 2011

linemus

Monica skriver:

Monica - synes med hånden på hjertet at det har været en hård ferie... Måske en af de værste EVER...

Øv, Monica. Hvorfor da det?

Anmeld

26. august 2011

Siber

Monica skriver:

øv da også, hvad er der sket????

Anmeld

27. august 2011

Monica

linemus skriver:

Øv, Monica. Hvorfor da det?

Puha... Kender du/I det hvor man ville ønske at man kunne trække stikket ud på familie livet og bare tage fri for alle forpligtelser i 3-4 dage.... Vi har haft ferie i 2 uger. Den ene uge var Tobias og jeg syge - mest Tobias med over 40 i feber flere dage. Vi skulle i sommerhus midt i ugen. Skulle pakke til en uge og mobilisere lidt overskud... Det regnede bare de første dage vi var der... Var ved at blive sindssyg... Det gik egentlig fint de sidste dage. Men trænger bare til lidt MIG tid... Jeg elsker mine børn og Lars. Vil ikke bytte dem ud, men kan jeg ikke få begge dele...??? Det skal siges at Lars er super god til at give plads til jeg kan kommeud og løbe, og siger altid ok for tur med tøserne og lign.Han er gude skøn, hjælper altid MAX med ungerne og ALT... Måske jeg bare er utaknemmelig...

Suk suk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.