Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2011

Siber

Monica skriver:

Monica - synes det er dejligt at det er weekend. Tobias er ved at få de 3 sidste hjørnetænder (han er lige fyldt 2 år, ved det er sent at få tænder) og han er SÅ plaget af det. Græder og klager om natten, pylret omdagen... HAR prøvet med panodil. Suk.Godt man ved at det kun er en periode...

ÅÅHHH kram til jer

Astrid har ikke en pløk i munden endnu, hun er 10 mdr, så jeg glæder mig virkelig hellere ikke til vi skal igennem det, suk

Knus og håber I får en god weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2011

Monica

Siber skriver:

ÅÅHHH kram til jer

Astrid har ikke en pløk i munden endnu, hun er 10 mdr, så jeg glæder mig virkelig hellere ikke til vi skal igennem det, suk

Knus og håber I får en god weekend

Tak Håber bare snart de er igennem. De har begge fået tænder sent - og Gustav er begyndt at spørge hvornår han får en rokke tand - for DET er sejt. Men når man har får sent tænder,så er rokke tænderne ikke liiige oppe over...

Anmeld

12. september 2011

linemus

Line - synes vi har fået en travl hverdag med alt det ungerne skal til, og så hjælper det altså ikke at der er forældremøde i både børnehaven og skolen i denne travle fødselsdagsuge, hvor der skal ryddes op, planlægges og bages kage og boller til både børnefødselsdag og familiefødselsdag. Puha, jeg må hellere tage noget frokost og holde en pause

Anmeld

21. september 2011

Siber

Rikke - UPSSSSSSSSSSSSsssssssssssssssssssssssssssss jeg kom lige til at bakke ind i nowet med bilen....................... Ingen bule, men lakke blev lige skrabet lidt af - for sørensen også

Anmeld

22. september 2011

Siber

Rikke - i går var Alma syg, og Johanna synes det var uretfærdigt, hun ville også have feber. I dag er Johanna så syg med feber og opkast, og nu ligger hun og råber - er jeg ikke snart frisk!!!!!

Anmeld

30. september 2011

Lise

Lise - overvejer at droppe mit dødsyge studie! For real! 

Og

Lise - synes absolut shopping med mutti er den bedste form for shopping. Dagens indkøb: Molo flyverdragt til størstebarnet, Hummel flyverdragt til mindstebarnet, og en Softshell jakke til lillemor  Samlet pris kr. 2.800. 

Den søtte mutti har i øvrigt også lige indkøbt to par vinterstøvler til hver af de søde drenger, så de er nærmest vinterklar.

Anmeld

2. oktober 2011

Susan1978

Lise skriver:

Og

Lise - synes absolut shopping med mutti er den bedste form for shopping. Dagens indkøb: Molo flyverdragt til størstebarnet, Hummel flyverdragt til mindstebarnet, og en Softshell jakke til lillemor  Samlet pris kr. 2.800. 

Den søtte mutti har i øvrigt også lige indkøbt to par vinterstøvler til hver af de søde drenger, så de er nærmest vinterklar.

er det hvad man kalder bare en lille smule forkælet?

Anmeld

2. oktober 2011

Susan1978

Susan som går fik klaret julegaverne til børnene...   BR havde 25% på alt... JA TAK.

Anmeld

3. oktober 2011

linemus

Susan1978 skriver:

Susan som går fik klaret julegaverne til børnene...   BR havde 25% på alt... JA TAK.

Ha ha - det har jeg også Dog ikke i BR, men i Salling. De havde nemlig 50% på bl.a. Barbie, Schleich og Sylvanian Family og 25% på ALT andet. Så der blev købt fra både os, mormor og bedstemor. Jeg skal love for, at jeg svedte og havde tunge arme bagefter Sebastians julegaver blev klaret i sommer, da de havde 40% på Lego i Bilka Så nu får de alle i hoved og røv. Det er kun Sofie, der får lov at nøjes med lidt sjov (men hun arver så også fra alle de andre) og så noget praktisk.

Anmeld

3. oktober 2011

linemus

Lise skriver:

Og

Ej, det mener du ikke, vel? Du har jo knoklet for det studie, så det er da bare at knibe ballerne sammen og knokle videre, så du kan blive færdig.

Og enig - der er ikke noget bedre end shopping med mutti. Også min yndlings-shoppe-form Det må være de Aalborg-mødre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.