linemus skriver:
Hvor flot! Kan godt forstå, du er stolt 
Hvordan går det ellers med jer? Jeg tænker tit på dig.
er mega stolt af ham.. jamen det går egentlig nogenlunde..
vi har langt om længe fået brev fra kommunen hvor de fortæller at der nu er lavet en paragraf 50 som gør at jeg kan få en aflastnings familie og hjælp til min egen krise, min barndom og min mors død. samt hjælp til at styre Mikkel.
skulle læse den igennem og underskrive den.
pyha det var hård læsning..
og der var så mange fejl deri at jeg skrev 4 sider i rettelser til min sagsbehandler som hun skulle rette inden sagen blev sendt videre i dagbehandling. såå nu venter jeg på at høre mere fra dem.
Mikkel trives i børnehaven og begynder at være mere glad dreng. Jeg begynder at have mere overskud efter jeg har fået mediin til at takle de problemer og situationer der opstår med ham. Dog svinger jeg rigtig meget fordi jeg kun tager medicin om morgenen og der går noget tid før det virker og der har jeg det rigtig svært indtil.. men så virker det og jeg får det bedre.. men når det så holder op med at virke igen. så brænder jeg jo så af igen.. :S men skal snart til psykiater igen og have reguleret medicinen. så jeg måske skal tage det flere gange om dagen så jeg er ordentlig dækket ind så jeg ikke får de perioder hvor jeg er ved at brænde af..
Simone trives og får super meget ros i vuggestuen.. både fordi hun altid er en super glad og aktiv pige men også fordi hun spiser som en hest
så det er super dejlligt..
selvom hun har fået 5 tænder på en gang har hun ikke været sur og tvær.. hun har også sovet om natten osv. 7-9-13 bank under bordet.
dog har hun haft meget racer røv.. men okay.. det er da det mindste.
Mikkel savner stadig hans far meget.. nogle dage er lidt hårde for ham at komme igennem.. men det går med forståelse og et kram, mys og tryghed.
men han er dog begyndt at bruge savnet til hans far som en undskyldning for ting. Hvis jeg brænder af skynder han sig at sige at han vil ha sin far.. fordi han ved jeg bliver ked af det og dermed holder op med at være sur.. og hvis der er nogen han ik kan forklare hvorfor han blev sur over siger han også ofte at det er fordi han savner far.. og det ved jeg det ikke altid er.
men det er sådan noget jeg lige skal finde ud af.. om det i virkeligheden er et savn eller det er fordi han ved han kan ændre mit humør ved at sige det.
Jeg er kommet af med min kat Tiger, heldigvis til nogen jeg kender så jeg kan komme og besøge ham.. og han har det super fantastisk ude på landet sammen med nogle andre katte og en hund.. men her får han som den eneste lov til at være inde kæle kat samtidig med at være udenfor.. så det er jo perfekt. de synes han er hammer flot og passer fint ind i familien.. han nusser rundt om dem og det er jeg bare glad for at høre. Jeg gav ham væk gratis fordi jeg synes det skulle være et ordentligt hjem, i ved.. hjem før pris. så han fik alle sine ting med, kattetræ, hans elskede kurv, hans madskål, kattebakke og grus.. jeg ved godt jeg har brugt mange penge på kasterationer og dyrlæge regninger men bare han får det godt så er jeg egnelig ligeglad.