Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

Joan ( Smallie )

Kaufie skriver:

Mettes krop er nu åbenbart klar til 3. omgang...... 2 mdr før end efter Williams fødsel.... 

Men du er da heldig du fik lov at gå så længe. Her gik der 6 uger så mente min den var klar igen.

Men så må i jo igang igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

bette

nu fået medicin jeg skal trappe op i da psykiateren mener at jeg har ADHD.. 
hmm.. men hvorfor er det lige at tumpen ikke har givet mig nok medicin med til næste besøg hos hende. åhhhh

skal tage dem til d. 9/8 men det er der jo slet ik nok til.. åh pis mig i øret.. og nu holder hun ferie. great..! 

Anmeld

7. juli 2011

bette

Stumpen skriver:

Jo det er 12 års vaccinen der er rykket ned til de 4....

arrghhhh magter da ik mer vaccine.. åhh suk.. røøøøv.. 

Anmeld

7. juli 2011

Tynen

Mary skriver:

Havde serisøt totalt glemt alt om den 4års undersøgelse.... baaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh  Og Dicte mangler sit 15 måneders stik (hun er 1½ nu)  Måske man bare lige skulle få det klaret.....

Ja, den havde jeg også lykkeligt fortrængt og barnet bliver altså 2 lige om ikke så længe
Men så er vi vel også færdig med alt det stikkeri for de næste par år...

Anmeld

7. juli 2011

..

Frygter at Smilla snart skal stikkes, tror ikke det bliver nemt..

- og har lige opdaget hvad der ligner et hul i hendes tænder

Anmeld

11. juli 2011

Joan ( Smallie )

Joan der så lige tager en gang sygdom mere. Anne der nu har dårlig mave og farmand har lige lagt sig her til morgen også.

Gider ikke mere sygdom ringer sku til dp og bh og siger vi holder ferie de næste 3-4 uger for at komme oven på igen.

Anmeld

11. juli 2011

Lene76

Go ferie til alle i dejlige KVINDER  og alle jeres dejlige unger

Anmeld

12. juli 2011

linemus

Line - har nu efterladt alle børnene hos bedstemoren, for jeg skal på kærestetur (med Kasper) i Aalborg Vi skal slendre, spise og holde i hånd, og senere skal vi i biografen - og her kommer den helt store "kan-vi-holde-os-vågne"-test - og se Harry Potter 7 del 1 + del 2 Sidstnævnte starter først kl.00.01 Glæder mig, glæder mig, glæder mig...

Anmeld

3. august 2011

Kaufie

Mette, synes lige status-tråden skulle frem i lyset igen.....og.... 

.....har idag fået "godkendt" min 4-årige af doktor-damen - og min superseje knægt tog stikket næsten uden at kny selvom han sad og kiggede på det.

.....har i dag købt ny cykel, der skal hentes hjem på søndag - var solgt på første prøvetur - det bliver FEDT at komme op på hesten igen efter 10 mdr uden fungerende cykel.....

Anmeld

5. august 2011

heaven

jannie - har vundet konkurrencen "vind foto på lærrede"... jubbbiiiiii - har aldrig vundet noget før, måske man skulle overveje at købe en lotto i weekenden????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.