Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2011

Monica

Siber skriver:

øv da også, hvad er der sket????

Puha... Kender du/I det hvor man ville ønske at man kunne trække stikket ud på familie livet og bare tage fri for alle forpligtelser i 3-4 dage.... Vi har haft ferie i 2 uger. Den ene uge var Tobias og jeg syge - mest Tobias med over 40 i feber flere dage. Vi skulle i sommerhus midt i ugen. Skulle pakke til en uge og mobilisere lidt overskud... Det regnede bare de første dage vi var der... Var ved at blive sindssyg... Det gik egentlig fint de sidste dage. Men trænger bare til lidt MIG tid... Jeg elsker mine børn og Lars. Vil ikke bytte dem ud, men kan jeg ikke få begge dele...??? Det skal siges at Lars er super god til at give plads til jeg kan kommeud og løbe, og siger altid ok for tur med tøserne og lign.Han er gude skøn, hjælper altid MAX med ungerne og ALT... Måske jeg bare er utaknemmelig...

Suk suk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

Joan ( Smallie )

Monica skriver:

Puha... Kender du/I det hvor man ville ønske at man kunne trække stikket ud på familie livet og bare tage fri for alle forpligtelser i 3-4 dage.... Vi har haft ferie i 2 uger. Den ene uge var Tobias og jeg syge - mest Tobias med over 40 i feber flere dage. Vi skulle i sommerhus midt i ugen. Skulle pakke til en uge og mobilisere lidt overskud... Det regnede bare de første dage vi var der... Var ved at blive sindssyg... Det gik egentlig fint de sidste dage. Men trænger bare til lidt MIG tid... Jeg elsker mine børn og Lars. Vil ikke bytte dem ud, men kan jeg ikke få begge dele...??? Det skal siges at Lars er super god til at give plads til jeg kan kommeud og løbe, og siger altid ok for tur med tøserne og lign.Han er gude skøn, hjælper altid MAX med ungerne og ALT... Måske jeg bare er utaknemmelig...

Suk suk...

Det kender jeg kun alt for godt. Har også en mand der er rigtig god til at hjælpe til med ALT men nogen gange kunne det være skønt lige at have noget tid for sig selv.

Jeg gør nogen gange det at jeg tager ned til mine forælder med ungerne og når de er lagt bliver tiden brugt på mine gamle venner dernede fra og det giver mig lige noget overskud i hverdagen igen.

Har du ike mulighed for at komme hjemme fra en weekend eller sådan noget?

Anmeld

27. august 2011

bette

nu med dyson stowaway dc32 animalpro støvsuger..

weee glæder mig til at pakke den ud  

Anmeld

27. august 2011

Louise mortil4

bette skriver:

nu med dyson stowaway dc32 animalpro støvsuger..

weee glæder mig til at pakke den ud  

det er altså også bare lækkert med en ny støvsuger vi har også lige fået ny, den suger bare så meget bedre.

Anmeld

30. august 2011

Monica

Joan ( Smallie ) skriver:

Det kender jeg kun alt for godt. Har også en mand der er rigtig god til at hjælpe til med ALT men nogen gange kunne det være skønt lige at have noget tid for sig selv.

Jeg gør nogen gange det at jeg tager ned til mine forælder med ungerne og når de er lagt bliver tiden brugt på mine gamle venner dernede fra og det giver mig lige noget overskud i hverdagen igen.

Har du ike mulighed for at komme hjemme fra en weekend eller sådan noget?

Jeg har været syg de sidste 2 dage og har bare gloet fjernsyn. Det har faktisk hjulpet lidt... Min veninde og jeg har joket lidt med at tage en forlænget weekend til Mallorca...  Ikke sikkert at det liiige bliver Mallorca, men håber at vi finder ud af noget... Tak for dit svar.

Anmeld

31. august 2011

Siber

Monica skriver:

Suk suk...

ja jeg kender det udemærket godt!!!!

Kram til dig

Anmeld

1. september 2011

linemus

Monica skriver:

Jeg har været syg de sidste 2 dage og har bare gloet fjernsyn. Det har faktisk hjulpet lidt... Min veninde og jeg har joket lidt med at tage en forlænget weekend til Mallorca...  Ikke sikkert at det liiige bliver Mallorca, men håber at vi finder ud af noget... Tak for dit svar.

Åh ja, jeg kender det så godt. "Heldigvis" er jeg arbejdsløs, så jeg har rig mulighed for at være mig i løbet af dagen - dog på bekostning af alt det, jeg burde nå

Jeg synes, det lyder rigtig godt, hvis dig og din veninde kunne stikke af en weekend. Det kan da kun give bonus for resten af familien, når du vender superglad hjem igen

Anmeld

4. september 2011

Joan ( Smallie )

Joan der er glad for høst snart er over

Anmeld

4. september 2011

bette

Joan ( Smallie ) skriver:

Joan der er glad for høst snart er over

kan godt sætte mig ind i det  

Anmeld

10. september 2011

Monica

Monica - synes det er dejligt at det er weekend. Tobias er ved at få de 3 sidste hjørnetænder (han er lige fyldt 2 år, ved det er sent at få tænder) og han er SÅ plaget af det. Græder og klager om natten, pylret omdagen... HAR prøvet med panodil. Suk.Godt man ved at det kun er en periode...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.