Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2011

Marco2

Lene76 skriver:

Lene - Syntes tiden flyver, NU er lille Nanna 6 mdr. godt vi har orlov/ barsel helt til april

Synes også tiden flyyyyver afsted. Godt jeg først skal rigtigt igang næste år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

linemus

Line - med ondt i maven, fordi Sofie fik øje på mig i Brugsen og satte i et hyl, da jeg hurtigt forsvandt igen. Øv - havde mest lyst til at hapse hende og tage hende med hjem

Anmeld

12. august 2011

Susan1978

Er allerede træt af at regge klar til janniks 40års i morgen..  (han fylder på tirsdag)

alt er koldt, klamt og vi har måtte stuve 65 pladser sammen i garagen, da vi ikke stoler på vejret og vil sætte telt op i forlængelse af garagen.

men med lidt %ér indenbords i morgen, så går det nok alt sammen...

Anmeld

13. august 2011

Kaufie

Mette, blev inspireret af løbetøserne og har nu løbet første gang i mit "efter-børn-liv" - C25K in 9 weeks......

Anmeld

13. august 2011

..

Kaufie skriver:

Mette, blev inspireret af løbetøserne og har nu løbet første gang i mit "efter-børn-liv" - C25K in 9 weeks......

Sejt, syntes det er et super program. Blev færdig med uge 3 i går, det var lige før jeg nød turen.. Frygter dog mandag med 5 min løb i streg...

Anmeld

15. august 2011

linemus

Line - undrer mig over, at jeg ikke er gået i seng endnu...

Anmeld

15. august 2011

Stumpen

linemus skriver:

Line - undrer mig over, at jeg ikke er gået i seng endnu...

Gør jeg også 

Anmeld

15. august 2011

linemus

Stumpen skriver:

Gør jeg også 

Så er man da ikke helt alene Måske er det freden og stilheden, der gør det... Det bider desværre bare fra sig imorgen

Anmeld

15. august 2011

Stumpen

linemus skriver:

Så er man da ikke helt alene Måske er det freden og stilheden, der gør det... Det bider desværre bare fra sig imorgen

Ja for der er sengen så tiltrækkende  

Anmeld

15. august 2011

Siber

Rikke - så er virkeligheden ved at starte, Alma har haft 1. dag i Sfo, Johanna i børnehave igen og Astrid var sammen med faderen, så moderen havde næsten hele dagen for sig selv!!! og hvad brugte hun så den på, jo, hun muggede ud på tøsernes værelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.