Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2011

bette

Kurt skriver:

Super godt, Bette. Du skriver bare hvis du har brug for at snakke...har jo selv ADHD

Knus Tina

okay oget du får medicin for?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

Grynt

bette skriver:

okay oget du får medicin for?

Hej ja jeg startede med en slags men den var bare ikke god for mig. Nu skal jeg prøve et andet mærke og se om det skulle være lidt bedre. Har I snakket om, om du også skal have medicin?

Knus

Anmeld

3. juli 2011

bette

Kurt skriver:

Hej ja jeg startede med en slags men den var bare ikke god for mig. Nu skal jeg prøve et andet mærke og se om det skulle være lidt bedre. Har I snakket om, om du også skal have medicin?

Knus

jeg er stadig under udredning.. har fået noget medicin med hjem som jeg skal prøve og så udfylde et skema over hvor forstyrret jeg føler mig i mit hovede.. 

skal derind igen på torsdag.. så må vi jo se

Anmeld

3. juli 2011

Muffinmus

bette skriver:

jeg er stadig under udredning.. har fået noget medicin med hjem som jeg skal prøve og så udfylde et skema over hvor forstyrret jeg føler mig i mit hovede.. 

skal derind igen på torsdag.. så må vi jo se

jeg håber det er lige det du har brug for:-)

Så må vi se om der kommer en optur for dig snart, det kunne du nok bruge.

Anmeld

4. juli 2011

Joan ( Smallie )

Joan der langt om længe har en dreng der spiser lidt, efter 3 døgn med ingen mad og over 40 i feber.

Anmeld

4. juli 2011

bette

MariaE skriver:

jeg håber det er lige det du har brug for:-)

Så må vi se om der kommer en optur for dig snart, det kunne du nok bruge.

håber jeg også.... 

trænger til at få luft.. 

Anmeld

4. juli 2011

Kaufie

bette skriver:

håber jeg også.... 

trænger til at få luft.. 

Anmeld

4. juli 2011

Kaufie

Mette, hvis søn fik en splint i foden i børnehaven i dag - de mener nok de fik den ud - men hen under aften fik William mere og mere ondt under foden - og kunne/ville slet ikke støtte på den ved bade-puttetid.

Jeg er godt nok spændt på om han er ok i morgen - eller om jeg må tage/bære ham (og Naja) til lægen - som bor på 1.sal.....   Håber det bare var trætheden, der fik ham til at pylre lidt ekstra - der er intet at se.... Ville sådan noget ikke blive rødt?

Anmeld

5. juli 2011

linemus

Joan ( Smallie ) skriver:

Joan der langt om længe har en dreng der spiser lidt, efter 3 døgn med ingen mad og over 40 i feber.

Det var godt. Så lysner det. Krydser for at Anne slipper udenom.

Anmeld

5. juli 2011

linemus

Kaufie skriver:

Mette, hvis søn fik en splint i foden i børnehaven i dag - de mener nok de fik den ud - men hen under aften fik William mere og mere ondt under foden - og kunne/ville slet ikke støtte på den ved bade-puttetid.

Jeg er godt nok spændt på om han er ok i morgen - eller om jeg må tage/bære ham (og Naja) til lægen - som bor på 1.sal.....   Håber det bare var trætheden, der fik ham til at pylre lidt ekstra - der er intet at se.... Ville sådan noget ikke blive rødt?

Jeg vil da mene, man burde kunne se noget, hvis der stadig var noget i foden. Hvordan er det gået idag? Her kan selv den mindste skramme nærmest føre til aputation hen under aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.