Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2011

bette

Joan ( Smallie ) skriver:

er du det?

ja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Joan ( Smallie )

bette skriver:

ja

Det er jeg glad for at høre håber de finder ud af det og du bliver hjulpet

Anmeld

30. juni 2011

linemus

Tut skriver:

YES, og endnu engang FÅRKING yes!

Ingen celleforandringer i runde 2 - puha det lettede.

Åh, hvor er det skønt at høre, Tut Juhuuu

Knus Line

Anmeld

1. juli 2011

linemus

Line - prøver at putte en overtræt Sofie-Spasmager efter en skøn og lang dag i Fårup Sommerland. Signe klarede det fint. Der var lidt gråd, da vi andre tog i vandland, men det klarede mormor hurtigt med en slikpose. Hun har vænnet sig til gipsen og kan næsten alt selv. Og hun er ikke bange for at klatre og løbe og tumle omkring - det giver moren nervøse trækninger og flere grå hår på hovedet. Synes dog det er imponerende så hurtigt hun har accepteret tingenes tilstand og synes - igen - at hun er mega sej. Først da vi kom hjem, peb hun over at have ondt i armen, men der havde trætheden også overmandes hende.

Anmeld

1. juli 2011

linemus

Line - blev her til aften mindet om, hvor meget jeg elsker Fårup efter lukketid, når de sidste gæster forlader parken, alt er slukket, ingen rutchebaner eller vandfald der larmer, aftensolen og fuglene der pipper

Vi har været på familie/vennetur med storebroren fra Københavnstrup, og har grillet ved siden af legepladsen i to timer efter lukketid Bestemt også noget børnene (alle 23) kunne li'.

Anmeld

1. juli 2011

Marco2

linemus skriver:

Line - blev her til aften mindet om, hvor meget jeg elsker Fårup efter lukketid, når de sidste gæster forlader parken, alt er slukket, ingen rutchebaner eller vandfald der larmer, aftensolen og fuglene der pipper

Vi har været på familie/vennetur med storebroren fra Københavnstrup, og har grillet ved siden af legepladsen i to timer efter lukketid Bestemt også noget børnene (alle 23) kunne li'.

Lyder dejligt.

Vi skal i Fårup Sommerland i uge 28 hvor vi har lejet et sommerhus i Nr. Lyngby. Har ikke været der siden jeg var barn. - eller lidt legebarn er man vel stadig 

Anmeld

1. juli 2011

Kaufie

Mette, har fået Naja ud af soveværelset... hun er også kun 7 mdr lige om lidt....

Anmeld

1. juli 2011

Lise

Kaufie skriver:

Mette, har fået Naja ud af soveværelset... hun er også kun 7 mdr lige om lidt....

Du heldig!

Casper er snart 16 mdr og hans tremmeseng står stadig i min fodende. Men tilbygning skulle gerne snart stå klar, så der er snart et rum til ham... åh, hvor jeg dog glæder mig!

Anmeld

2. juli 2011

Grynt

bette skriver:

nu under udredning for ADHD.. 

Super godt, Bette. Du skriver bare hvis du har brug for at snakke...har jo selv ADHD

Knus Tina

Anmeld

2. juli 2011

Grynt

Tut skriver:

YES, og endnu engang FÅRKING yes!

Ingen celleforandringer i runde 2 - puha det lettede.

Endelig nogle fantastiske nyheder, super tillykke med nyhederne

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.