Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
birgittemarie skriver: Nej, det er i hvert fald ikke fair på nogen måder! Hvor må det være smertefuldt at være dig lige nu . Hvor lyder det smukt i hans have. Jeg er sikker på, at han ser, hvor fuldt af kærlighed, der er og savner dig og børnene der, hvor han er nu. For uanset hvad, der forårsagede ulykken, så var det i hvert fald IKKE klarsyn, fornuft eller manglende kærlighed. Vi kan alle sammen blive vanvittige et kort sekund og hvor er det bare ondt, at det skulle gå SÅ galt, da han klikkede et kort sekund. Hvis det altså overhovedet var det, der skete. Det kan de ikke vide noget som helst om på trods af alle deres tekniske undersøgelser. Jeg vil rigtigt gerne se et billede af jeres smukke have til ham, når den er færdig. Stort knus B
Nej, det er i hvert fald ikke fair på nogen måder! Hvor må det være smertefuldt at være dig lige nu .
Hvor lyder det smukt i hans have. Jeg er sikker på, at han ser, hvor fuldt af kærlighed, der er og savner dig og børnene der, hvor han er nu. For uanset hvad, der forårsagede ulykken, så var det i hvert fald IKKE klarsyn, fornuft eller manglende kærlighed. Vi kan alle sammen blive vanvittige et kort sekund og hvor er det bare ondt, at det skulle gå SÅ galt, da han klikkede et kort sekund. Hvis det altså overhovedet var det, der skete. Det kan de ikke vide noget som helst om på trods af alle deres tekniske undersøgelser.
Jeg vil rigtigt gerne se et billede af jeres smukke have til ham, når den er færdig.
Stort knus B
hvor er du bare sød...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bette skriver: hvor er du bare sød...
nu med datter med to stk. bisser
whuhuu har været ude og flyve helikopter idag
bette skriver: whuhuu har været ude og flyve helikopter idag
Wow var det ikke en fed oplevelse?
Synes da lige I skal se hvordan RIGTIGE skoldkopper ser ud...
Joan ( Smallie ) skriver: Wow var det ikke en fed oplevelse?
enorm fed!!!!! whuhhuhuhu
Monica skriver: Synes da lige I skal se hvordan RIGTIGE skoldkopper ser ud...
OMG wow.. det er jo heeelt vildt.. nøøj hvor er han bare ramt.. :S
god bedring siger jeg bare
linemus skriver: Line - nu med kun ét blebarn, også om natten
Line - nu med kun ét blebarn, også om natten
whuhu fedt.. tillykke med det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128