Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Kaufie

Monica skriver:

Synes da lige I skal se hvordan RIGTIGE skoldkopper ser ud...

Åååårh, stakkel..... God bedring!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Kaufie

bette skriver:

whuhuu har været ude og flyve helikopter idag

Dét er fedt - og supersejt gået at du trodsede din højdeskræk!

Anmeld

19. maj 2011

Susan1978

Susan som efterhånden er ved at fatte at rent faktisk er ramt af STRESS. Tis bæ og andre grimme bandeord. Er i behandling hos en stress coach og for filan det er hårdt. Rigtig hårdt, at finde ud at jeg er stort set ikke eksisterende i mit eget hovede. Skal også ha overbevist mig selv om at prøve noget hypnose for at se om det kan hjælpe mig i processen. :-) Også et stort kram til jer alle..

Anmeld

19. maj 2011

linemus

Susan1978 skriver:

Susan som efterhånden er ved at fatte at rent faktisk er ramt af STRESS. Tis bæ og andre grimme bandeord. Er i behandling hos en stress coach og for filan det er hårdt. Rigtig hårdt, at finde ud at jeg er stort set ikke eksisterende i mit eget hovede. Skal også ha overbevist mig selv om at prøve noget hypnose for at se om det kan hjælpe mig i processen. :-) Også et stort kram til jer alle..

Årh, for katten da, søde Susan Men hvor er jeg glad for,at du får noget hjælp, for jeg har tit tænkt,at du kører dig selv alt for hårdt. Kæmpe store kram herfra

Anmeld

20. maj 2011

Grynt

Susan1978 skriver:

Det er bare aldrig sjovt, at finde ud af man har et bristepunkt, hvor man troede man kunne klare hele verden. Jeg syntes det er fantastisk du får hjælp. knus her fra

Grynt, som også har været gået ned med stress  

Anmeld

22. maj 2011

Tut

Har ikke haft barn syg i 1 mdr.!!!!!! YEAH BABY

SKAL rejse til Paris på onsdag på shopping med mig mor, men jeg frygter lidt at den dumme askesky skal lave ballade i det danske luftrum.

Og så synes jeg at den forbandede "celle-forandring" fylder mere og mere i tankerne, og jeg ser frem til at få den næste prøve overstået, men det er først midt i juni....

Håber at heldet er med os for en gangs skyld!

Anmeld

22. maj 2011

ka li ja

karina . er i da hjemvendt fra tur til Agger meget meget kedeligt sted, men alligevel rigtig dejligt, for ungerne kunne løbe rund og lege ude og inde som det passede dem og der var næsten ingen andre mennesker end os

og NU trænger jeg til ferie

Anmeld

23. maj 2011

Siber

Rikke - er græsenke igen igen, og skal sende ældste barnet på overnatning med børnehaven i morgen

Anmeld

23. maj 2011

Kaufie

Mette, hvis dreng var tydelig stolt af tørre og rene underbukser helt til aften - og som blev megasur fordi jeg alligevel gav ham helt rene på før sengetid....

Anmeld

24. maj 2011

ka li ja

Kaufie skriver:

Mette, hvis dreng var tydelig stolt af tørre og rene underbukser helt til aften - og som blev megasur fordi jeg alligevel gav ham helt rene på før sengetid....

hvis de var rene hvorfor gav du ham så nye rene på?

så var jeg også blevet mega muggen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.