Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

Susan1978

Susan som i dag har skrevet under på køb af ny altså som i helt ny bil... Så nu må 14 dage godt gå stærkt - jippii

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Kaufie

Grynt/Tina skriver:

Har I ingen søskende garanti?  Og meget kan jo ske inden I skal bruge pladsen

Der er pasningsgaranti og søskendefordel.....

Men der er en del af de andre børnehavebørn, som også lige har fået små søskende.....Og sandsynligheden for at 4 af dem siger "Naarj, vi vil hellere køre to eller tre steder hen for at droppe vores børn til pasning" den er nok ret lille......

Anmeld

18. april 2011

Grynt

Kaufie skriver:

Der er pasningsgaranti og søskendefordel.....

Men der er en del af de andre børnehavebørn, som også lige har fået små søskende.....Og sandsynligheden for at 4 af dem siger "Naarj, vi vil hellere køre to eller tre steder hen for at droppe vores børn til pasning" den er nok ret lille......

Forhåbentligt så ryger der nogle børn ud her til sommer og så er du måske heldig at få bettemus ind  hvor gammel er de andre børn der venter i forhold til din?

Anmeld

18. april 2011

Lise

Tut skriver:

Tut - Har endelig fået svar på de "1000" prøver som lægen har taget i mit underliv, alt var negativt - desværre på nær livmoderhalskræft prøven, der er celleforandringer. Så en ny prøve venter om et par måneder.

Anmeld

18. april 2011

Kaufie

Grynt/Tina skriver:

Forhåbentligt så ryger der nogle børn ud her til sommer og så er du måske heldig at få bettemus ind  hvor gammel er de andre børn der venter i forhold til din?

Ja, de flytter en op i børnehaven nu her pr 1/5 og igen en d. 1/8 og 1/10 - det er de to sidstnævnte pladser vi står nr 5 til....

Da det er en integreret vuggestue har de kun 10 pladser, så der er ikke den helt store udskiftning. Vi håber - men ellers må vi jo bare vente. Om ikke andet, så bliver et skift fra dp til vuggestue ikke så slemt når hun kender huset i forvejen, så hun må være med til at aflevere og hente William.

Anmeld

18. april 2011

Kaufie

Tut skriver:

Tut - Har endelig fået svar på de "1000" prøver som lægen har taget i mit underliv, alt var negativt - desværre på nær livmoderhalskræft prøven, der er celleforandringer. Så en ny prøve venter om et par måneder.

Krydser og håber det bedste

Anmeld

18. april 2011

Lene76

Tut skriver:

for at der ik er noget om et par mdr.  syntes i trænger til noget medvind.

Hvordan går det forresten med prinsessen, har det virket på hende el???

Anmeld

18. april 2011

Lene76

Susan1978 skriver:

Susan som i dag har skrevet under på køb af ny altså som i helt ny bil... Så nu må 14 dage godt gå stærkt - jippii

fedt hva har du/i købt???

Anmeld

19. april 2011

Grynt

Susan1978 skriver:

Aiii hvor vildt, må vi ikke se et billede af "damen"  Stort tillykke

Anmeld

19. april 2011

Susan1978

billede af dytten..

i fatter slet ikke hvor meget jeg glæder mig til at den blir leveret. jeg har aldrig i mit liv haft en helt ny bil. 

jeg kører pt i puntoen og den kører fint nok, men trækakslen er ved at gå og kadang(staves)leddene skal skiftes, så den larmer og knager når man drejer.

så 13 dage må gerne gå hurtigt..  for tidligere levering.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.