Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Siber

Mary skriver:

Maria - spekulerer over hvor store vasketøjsskurve man mon kan få.......og ønsker sig den aller største! 

Jeg er inde i en periode hvor jeg bare HADER HADER HADER vasketøj, øv øv øv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

bette

nu uden sofa.. suk

Anmeld

23. marts 2011

Lene76

bette skriver:

nu uden sofa.. suk

Har du osse solgt den??? glæder mig til at se billeder af jeres nye hjem

ha en dejlig forårs dag..... nu vil jeg tage i mødregr om lidt

Anmeld

23. marts 2011

Lene76

Lene - først ungerne afsted i børnehave og skole, så ska johnny afsted til jobsamtale , og mig i mødregr. senere til 5 ugesundersøgelse med Nanna ( som nu er 6 uger) også hjem og hente unger også mille til svømning også ska vores bil ud og laves....... pyh en dag  godt solen skinner så kan man næsten klare alt

Go dag til alle jer

Anmeld

23. marts 2011

Kaufie

Mette, har afslappedag efter en dag hvor William var i fokus. Han var til tandlæge og havde en rigtig god oplevelse der, så en tur langs havnefronten i Nr.sundby hvor vi så på vejarbejde i 20 min (!!), fik en bolle i føtex, med bussen hjem (en aaaalt for kort tur på 4 stop - måtte trække ungen ud af bussen sammen med barnevogn og indkøb...) og så på legepladsen, hvor Naja oplevede at blive ammet i fri luft for første gang.... Efter frokost lavede vi biler af papkasser, tegnede og kørte sådan ca. 77 racerløb rundt i stuen......

.......blev belønnet med et kys og "tak for en daaarjlig dag mor" ved puttetid....

Anmeld

23. marts 2011

bette

Lene76 skriver:

Har du osse solgt den??? glæder mig til at se billeder af jeres nye hjem

ha en dejlig forårs dag..... nu vil jeg tage i mødregr om lidt

nej jeg har bare smidt den udenfor døren.. så kan den sku lære det..

ej det var meningen jeg skulle have min venindes sofaer igår.. men kan først få dem fredag.. total nitte.. så har ingen sofa pt.. og magter ik at samle det gamle skrummel igen.. så tja.. mikkel sidder bare i hans sækkestol...

men ja vores hjem bliver flot tror jeg.. det har ihvertfald givet enormt meget mere plads at køre med biler på..

Anmeld

23. marts 2011

Lise

bette skriver:

nej jeg har bare smidt den udenfor døren.. så kan den sku lære det..

ej det var meningen jeg skulle have min venindes sofaer igår.. men kan først få dem fredag.. total nitte.. så har ingen sofa pt.. og magter ik at samle det gamle skrummel igen.. så tja.. mikkel sidder bare i hans sækkestol...

men ja vores hjem bliver flot tror jeg.. det har ihvertfald givet enormt meget mere plads at køre med biler på..

Troede fandme lige hunden havde ædt den

Anmeld

23. marts 2011

Marco2

Lise skriver:

Ja det troede jeg også lige at det var den der var gået amok 

Anmeld

23. marts 2011

bette

Lise skriver:

haha!!!!!!!!! ej det kan den ik med den parabol habn render rundt med på hovedet

Anmeld

23. marts 2011

Mary

Maria - har en 5årig som leger hun taler som en af de indvandrerbørn/forældre som hun tilsyneladende hører i børnehaven, en 3årig som skriger eller råber ordrer ud som kommandoer til alle i huset lige pt og en 1årig som idag for aller første gang har præsteret at stå i kravlestilling uden at splatte ud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.