Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

Tut

Tut - der er LYKKELIG over at jeg i morges kunne spring ned i en str. 44 bukser!

Jeg købte dem samme tid som jeg købte et par magen til i str. 46, og så tænkte jeg da at jeg lige ville prøve dem her til morgen, da vægten sagde næsten -7kg. Og vupti de sidder bare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Lise

Lise - prruuust...suk...støn....gaaaaaaaaaab... øv, jeg hader at læse til eksamen...............hulk, gider ikke mere. Det er så svært...

Det er skiftevis sådan jeg ser ud i disse dage

Anmeld

22. marts 2011

ivfmarie

Tut skriver:

Tut - der er LYKKELIG over at jeg i morges kunne spring ned i en str. 44 bukser!

Jeg købte dem samme tid som jeg købte et par magen til i str. 46, og så tænkte jeg da at jeg lige ville prøve dem her til morgen, da vægten sagde næsten -7kg. Og vupti de sidder bare

Anmeld

22. marts 2011

ka li ja

Macrolf skriver:

Super ide med det der Dove sommerglov, tror jeg vil bruge den.. Jeg har også de der næsten blå ben..

hahaha ja også mig!!!  hvorfor egentligt det...

Anmeld

22. marts 2011

ivfmarie

Marie - nu med en teske, et glas nutella, og MEGET skumle tanker... 

Anmeld

22. marts 2011

Marco2

AG - klokken er ikke engang 20. Begge børn puttet, en kop varm kakao og en muffin. Life is great 

Anmeld

22. marts 2011

bette

ivfmarie skriver:

hahah total billeder i mit hovede

Anmeld

22. marts 2011

ka li ja

ivfmarie skriver:

jeg er lidt i tvivl om hvorvidt du vil stå og smug spise ude i køkkenet, eller om din mand bliver smurt ind i det

Anmeld

22. marts 2011

..

Tut skriver:

Hvor er du sej!!!! Er det madlog der virker så godt?

Jeg havde total optur nede i tøjbutik igår, en jeg aldrig har været inde i pga skræk for ikke at kunne være i noget af tøjet. Jeg skulle ind og købe bukser, fik hjælp af ekspedienten til at finde nogen alm pæne sorte bukser. Tog 2 par str 42 med ind og frygtede det værste - men de sad bare super godt begge to

Anmeld

23. marts 2011

Mary

Maria - spekulerer over hvor store vasketøjsskurve man mon kan få.......og ønsker sig den aller største! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.