Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2011

linemus

Line - med Sofie der har fået knopper på kinder, arme, hænder, ben og fødder?? Og som skal holde fastelavnsfest for 80 børn imorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Lene76

linemus skriver:

Line - med Sofie der har fået knopper på kinder, arme, hænder, ben og fødder?? Og som skal holde fastelavnsfest for 80 børn imorgen

hmm spændende......  fod, mund og hånd el er det de fantaskiske s.kopper  

Anmeld

13. marts 2011

..

Rikke - har om 3,4 kg tabt 40 (som i fyrre) kg.. Syntes det er ret vildt

Anmeld

13. marts 2011

Lise

Macrolf skriver:

Rikke - har om 3,4 kg tabt 40 (som i fyrre) kg.. Syntes det er ret vildt

HOLDDAOP!!! Det er sørme flot!!! Det kræver et før- of efterbillede - i fuld figur, og ikke bare af ansigtet

Anmeld

13. marts 2011

Millebasse

Kaufie skriver:

Det lyder spændende - hvad går det ud på?

Det skulle gerne hjælpe ham til at få mere styr på sin krop ifb. med at han er så sensitiv. Det hele foregår via leg, så glæder mig til at se hvad han siger til det

Camilla - som skal have en tatovering på tirsdag

Anmeld

13. marts 2011

..

Lise skriver:

HOLDDAOP!!! Det er sørme flot!!! Det kræver et før- of efterbillede - i fuld figur, og ikke bare af ansigtet

Ok så.. Kan ikke lige finde nogen fra jeg jeg vejede 117 kg, kan finde et fra da jeg vejede omkring 98 og så et fra i sidste uge
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. marts 2011

Lise

Macrolf skriver:

Ok så.. Kan ikke lige finde nogen fra jeg jeg vejede 117 kg, kan finde et fra da jeg vejede omkring 98 og så et fra i sidste uge

Det er sgu flot Rikke  Hvor langt har du igen? Det kan ikke være meget?

Og fortæl så lige om din snyd-stofskifte-dag - har aldrig hørt om det før, men det lyder sgu da som en meget god deal  Kan bare ikke forstå hvorfor det er en god ide..

Anmeld

13. marts 2011

..

Lise skriver:

Det er sgu flot Rikke  Hvor langt har du igen? Det kan ikke være meget?

Og fortæl så lige om din snyd-stofskifte-dag - har aldrig hørt om det før, men det lyder sgu da som en meget god deal  Kan bare ikke forstå hvorfor det er en god ide..

Tak tak :-)

Jeg mangler omkring 15 kg endnu

Konceptet med SSD er simpel nok. Jeg æder løs og får en masse kcal en dag fra morgen til aften. Mit stofskiftes sættes derfor i vejret for at kapere alt det jeg får. Næste morgen fortsætter jeg som normalt og så ryger det lidt hurtigere af mig den næste uges tid.

Der er også en psykisk fordel, det er nok den primære grund. Jeg orker ikke at HELT undvære alting for evigt. Kommer der noget ny chokolade eller nye chips, så gider jeg ikke gå og ærge mig over ikke at skulle smage det. Jeg køber det bare og lægger det i kælderen så det er klar til min månedlige SSD Derudover er det skønt at mærke hvor dårligt alt det usunde er ved kroppen, når vi når aften er vi helt flade på en anden måde end når vi lever sundt

Anmeld

13. marts 2011

Stumpen

Macrolf skriver:

Tak tak :-)

Jeg mangler omkring 15 kg endnu

Konceptet med SSD er simpel nok. Jeg æder løs og får en masse kcal en dag fra morgen til aften. Mit stofskiftes sættes derfor i vejret for at kapere alt det jeg får. Næste morgen fortsætter jeg som normalt og så ryger det lidt hurtigere af mig den næste uges tid.

Der er også en psykisk fordel, det er nok den primære grund. Jeg orker ikke at HELT undvære alting for evigt. Kommer der noget ny chokolade eller nye chips, så gider jeg ikke gå og ærge mig over ikke at skulle smage det. Jeg køber det bare og lægger det i kælderen så det er klar til min månedlige SSD Derudover er det skønt at mærke hvor dårligt alt det usunde er ved kroppen, når vi når aften er vi helt flade på en anden måde end når vi lever sundt

Det er simpelthen så sejt - næsten 40 kg

Min egen motivation er så småt på vej -er også ved at have det bedre psykisk- og jeg må sige at dine indlæg virkleig opper ens motivation og tro på at det nok skal lykkes.... TAK

Men er 15 kg ikke meget endnu??

Anmeld

14. marts 2011

Marco2

AG - som skal i MG for første gang idag. Bliver spændende om det er nogle piger man svinger med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.