Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Monica skriver: Bliver glad i låget af solen...
Bliver glad i låget af solen...
Det er nemlig lækkert med lidt sol!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Macrolf skriver: Jeps, en gang hver måned, planlagt lang tid i forvejen så det ikke bliver sådan noget hovsa noget. I morgen aften er jeg så træt af usunde sager og hvor skidt det er for mig at jeg glæder mig til at leve sundt igen mandag :-)
Jeps, en gang hver måned, planlagt lang tid i forvejen så det ikke bliver sådan noget hovsa noget. I morgen aften er jeg så træt af usunde sager og hvor skidt det er for mig at jeg glæder mig til at leve sundt igen mandag :-)
Synes det er sejt gået af dig
Macrolf skriver: Rikke - har lige fået et knap så fedt brev fra politiet.. Er kommet til at køre en "smule" for stærkt = bøde på 2000 kr og et klip i kørekortet
Rikke - har lige fået et knap så fedt brev fra politiet.. Er kommet til at køre en "smule" for stærkt = bøde på 2000 kr og et klip i kørekortet
pis!!
Joan der idag har fået godkendt huset og nu kan starte op som privatdagpleje
Joan ( Smallie ) skriver: Joan der idag har fået godkendt huset og nu kan starte op som privatdagpleje
tillykke det er da så fedt
Tillykke - hvordan ser det så ud med udsigten til at få nogen børn i pleje? Det skal man vel selv sørge for som privat?
Kaufie skriver: Tillykke - hvordan ser det så ud med udsigten til at få nogen børn i pleje? Det skal man vel selv sørge for som privat?
Jamen det ved jeg jo faktisk ikke Har ikke ville sende en masse rekalme ud hvis huset ikke ville blive godkendt.
Men vi ligger godt og det bliver nemt for forældrene at aflevere deres unger så mon ikke det går.
Prøves det skla det
Louise mortil4 skriver: tillykke det er da så fedt
Ja så skal jeg jo lige have fundet 4 børn der gerne vil passes af mig
Joan ( Smallie ) skriver: Jamen det ved jeg jo faktisk ikke Har ikke ville sende en masse rekalme ud hvis huset ikke ville blive godkendt. Men vi ligger godt og det bliver nemt for forældrene at aflevere deres unger så mon ikke det går. Prøves det skla det
Nej, det er klart du ikke har villet reklamere en masse - men det kan du jo så komme i gang med nu!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128