Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

Lene76

Lise skriver:

Lise - ringede i dette minut for præcis et år siden til fødegangen og sagde "NU kommer vi!"  HUrra for min baby, der idag bliver til en tumling

Tillykke med Casper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Lise

Kaufie skriver:

Som tiden dog flyver afsted..... Stort tillykke med Casper!

Kaufie, med baby, der snart skal til at trille fra mave til ryg.....Men har ikke lyst til at forcere udviklingen - syns det går AAALT for hurtigt denne gang.

Tak  

Anmeld

11. marts 2011

birgittemarie

Tillykke med lille Casper

Knus Birgitte, som har en lille dreng med voldsomt tigerspring, formoder jeg... Han har altid været noget af det blideste og rolige, men har nu forvandlet sig til en aggressiv lille bølle, der både skubber sin storesøster, skælder ud (NANANANANA!) og får hysteriske anfald.

Anmeld

11. marts 2011

Lise

linemus skriver:

Næh dog, STORT tillykke til Casper og mor Er det snart picture-time igen? Går det godt med vuggestue og nyt job?

Knus Line

Ihhh, tak da  Bil'der - ja, det bliver lige en af dagene... Det går fint med vuggestuen. De siger at han hygger sig rigtig godt og leger da lang, sover godt og spiser godt...så er alt vel fjong  Men han er nåed så træt og ked når han kommer hjem... Jobbet går så fint - jeg er så glad!

KNus

Anmeld

11. marts 2011

Lise

Lene76 skriver:

Tillykke med Casper

Tik tak

Anmeld

11. marts 2011

Lise

birgittemarie skriver:

Tillykke med lille Casper

Tak(sa)

Anmeld

11. marts 2011

Grynt

Tillykke med Casper   

Anmeld

12. marts 2011

Mary

Maria - har lige været i teatret med en engel og en djævel...... Det er to af mine børn, og man må selv gætte hvem der er hvem 

Anmeld

13. marts 2011

Kaufie

Så' der feeeeest - bare øv at det er Naja der holder den i min seng ....

Anmeld

13. marts 2011

Siber

Rikke - har sendt svigerforældrene hjem. Det gik over al forventning, men det er nu dejligt at de er taget hjem igen!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.