Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

linemus

Joan ( Smallie ) skriver:

Joan der idag har fået godkendt huset og nu kan starte op som privatdagpleje

Skønt Joan Det bliver spændende at komme igang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

linemus

Line - utroligt hvad solen kan gøre på humøret og overskuddet Nå ja, plus en dag uden børn hjemme

Anmeld

7. marts 2011

linemus

Og min babypige har også fået humøret tilbage og kan grine igen

Anmeld

8. marts 2011

Millebasse

Camilla - har idag overværet det specialsvømning Bastian skal gå til. Er spændt på hvad han siger til det og håber det vil hjælpe ham

Anmeld

8. marts 2011

Kaufie

Millebasse skriver:

Camilla - har idag overværet det specialsvømning Bastian skal gå til. Er spændt på hvad han siger til det og håber det vil hjælpe ham

Det lyder spændende - hvad går det ud på?

Anmeld

8. marts 2011

Grynt

Så begynder pollen helvedet  Nu med tilstoppet næse, kløende hud og nyser så vinduerne rasler og det fortsætter i mange mange måneder endnu

Anmeld

11. marts 2011

Lise

Lise - ringede i dette minut for præcis et år siden til fødegangen og sagde "NU kommer vi!"  HUrra for min baby, der idag bliver til en tumling

Anmeld

11. marts 2011

Kaufie

Lise skriver:

Lise - ringede i dette minut for præcis et år siden til fødegangen og sagde "NU kommer vi!"  HUrra for min baby, der idag bliver til en tumling

Som tiden dog flyver afsted..... Stort tillykke med Casper!

Kaufie, med baby, der snart skal til at trille fra mave til ryg.....Men har ikke lyst til at forcere udviklingen - syns det går AAALT for hurtigt denne gang.

Anmeld

11. marts 2011

ivfmarie

Marie - skal tosse med hund hele weekenden på Vilhelmsborg

Anmeld

11. marts 2011

linemus

Lise skriver:

Næh dog, STORT tillykke til Casper og mor Er det snart picture-time igen? Går det godt med vuggestue og nyt job?

Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.