Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2011

linemus

bette skriver:

jeg måtte sku også lige se en ekstra gang.. kunne ikke finde min bh da jeg skulle have den på.. og så kunne jeg se noget rod på gulvet inde i simones værelse.. tja.. det var så min bh.. min YNDLINGS total kvæstet.. suk. men han havde vist også advaret mig,.. han havde været oppe og pive hos mig.. hm.. måske man skulle lytte næste gang.. lol

Ja, så kan du lære det Ej, det er sgu surt. Der er nu ikke noget som en yndlings-bh. Hvordan har hunden det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

linemus

Line - er i chok Har lige været på vægten og vejer 58 kg! Det har jeg ikke gjort siden jeg var en lille teenager. Og så har jeg endda ikke engang levet særlig fornuftigt på det sidste...

Anmeld

16. marts 2011

..

har lige købt en kjole, noget der ikke er sket siden engang i 90'erne.. Det vildeste er at den rent faktisk klæder mig - glæder mig ligefrem til at skulle dresses op til venindens bryllup nu

http://www.lagersalg.nu/product.asp?product=7015

Anmeld

16. marts 2011

..

linemus skriver:

Line - er i chok Har lige været på vægten og vejer 58 kg! Det har jeg ikke gjort siden jeg var en lille teenager. Og så har jeg endda ikke engang levet særlig fornuftigt på det sidste...

Det var sørme ikke meget, men er det ikke godt nok eller?

Anmeld

16. marts 2011

..

Tut skriver:

Madlog.dk er min nye ven - fuck det er smart. Nu vil jeg prøve Rikke's kostplan af, så jeg kan få tabt mig og blive smækker lække til mine forældres sølvbryllup d. 2/8  

Anmeld

16. marts 2011

bette

linemus skriver:

Ja, så kan du lære det Ej, det er sgu surt. Der er nu ikke noget som en yndlings-bh. Hvordan har hunden det?

han har der rigtig godt.. han trives da :) han skal til dyrlægen i næste uge og have fjernet kuglerne.. hah (ja jeg er ond) og chippes og ligw have sig et sundhedstjek. :) 

håber ikke han får alt for ondt .. :S 

Anmeld

16. marts 2011

bette

linemus skriver:

wooooow det er da vildt så langt ned i vægt du er kommet.. 

er helt grøn af misundelse. jeg har 16 kg tilbage for at komme derned. 

Anmeld

16. marts 2011

Kaufie

linemus skriver:

Flot Line - men er det ikke også næsten i underkanten??

Jeg mener det skulle være min idealvægt (men har lige 12 kg derned endnu....)- og så vidt jeg husker er du da noget højere end mig?? 

Anmeld

16. marts 2011

Joan ( Smallie )

Kaufie skriver:

Mette, løber frem og tilbage mellem sofa/tæppe og computer og rystende barnevogn indeholdende pige, der taber den ***** sut konstant....

......hvorfor er det hun ikke bare sover herinde ved siden af mig i den kulde????

Åhhh hvor er det træls.

Hvad for nogen sutter bruger hun?

Anne tabte også hendes tit så købte jeg nogen med ring i og så en stof ble igennem så kunne hun holde på den og så var der noget at nuller for hendes hænder.

Anmeld

16. marts 2011

Kaufie

Joan ( Smallie ) skriver:

Åhhh hvor er det træls.

Hvad for nogen sutter bruger hun?

Anne tabte også hendes tit så købte jeg nogen med ring i og så en stof ble igennem så kunne hun holde på den og så var der noget at nuller for hendes hænder.

Jeg kan faktisk ikke huske hvad de hedder, dem hun har kastet sin kærlighed på - Mam, tror jeg - har kun fundet dem i føtex - og da havde de kun en enkelt støvet pakke.... Men gummiet er meget blødt - så alle andre spytter hun ud....

Kigger efter sutter ALLE steder - for de skal jo altså skiftes...

Men tippet med stofbleen skal prøves. Hun ligger tit og bider i en stofble på legetæppet eller når jeg skifter hende - det ville godt nok være noget nemmere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.