Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

Lene76

Macrolf skriver:

Rikke - har om 3,4 kg tabt 40 (som i fyrre) kg.. Syntes det er ret vildt

F... hvor er du sej......  håber jeg kan være ligeså sej..... vil gerne smide 30 også lige ha fixet maven, så jeg ik har de vilde forklæde på mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Lise

Tikki skriver:

Har været meeeget længe væk, men siger hej af og til 

Hej hej  Går det godt?

Anmeld

15. marts 2011

Mary

Maria - føler sig som et skarn eftersom det nye fjernsyn ikke giver mig oplevelsen af 'wauw-effekt'....... det var jo fint det vi havde.....som så nu er i soveværelset...... hvilket jeg er glad for  Men behøvede VIRKELIG ikke et 50" i stuen!

Anmeld

15. marts 2011

Monica

Monica:

• Der synes det er for f****ing sejt at Rikke har smidt 30 kg.
  • Tænker at det er hyggeligt at Tikki kigger forbi.
  • Mon Line fik holdt fastelavnsfest?

Anmeld

15. marts 2011

linemus

Monica skriver:

Monica:

• Der synes det er for f****ing sejt at Rikke har smidt 30 kg.
  • Tænker at det er hyggeligt at Tikki kigger forbi.
  • Mon Line fik holdt fastelavnsfest?

Ja for dælen, du kan tro, vi fik holdt fastelavnsfest. Vi fik bagt kager og pyntet hallen med balloner og tønder fyldt med slik. Så kom alle 84 børn væltende! De store klasser var 3 min. om at slå tønden ned !! Der blev kåret kattekonge og kattedronning, bedste udklædning og danset stopdans. Hold da op, de var fyldt med krudt de unger. Men det gik rigtig fint

Anmeld

16. marts 2011

bette

bette hvis hund har ædt min BH i nat 

Anmeld

16. marts 2011

Tut

Madlog.dk er min nye ven - fuck det er smart. Nu vil jeg prøve Rikke's kostplan af, så jeg kan få tabt mig og blive smækker lække til mine forældres sølvbryllup d. 2/8  

Anmeld

16. marts 2011

linemus

bette skriver:

bette hvis hund har ædt min BH i nat 

Ej, jeg kan altså ikke lade være med at grine lidt Jeg håber ikke, du havde den på

Anmeld

16. marts 2011

Kaufie

Mette, løber frem og tilbage mellem sofa/tæppe og computer og rystende barnevogn indeholdende pige, der taber den ***** sut konstant....

......hvorfor er det hun ikke bare sover herinde ved siden af mig i den kulde????

Anmeld

16. marts 2011

bette

linemus skriver:

Ej, jeg kan altså ikke lade være med at grine lidt Jeg håber ikke, du havde den på

jeg måtte sku også lige se en ekstra gang.. kunne ikke finde min bh da jeg skulle have den på.. og så kunne jeg se noget rod på gulvet inde i simones værelse.. tja.. det var så min bh.. min YNDLINGS total kvæstet.. suk. men han havde vist også advaret mig,.. han havde været oppe og pive hos mig.. hm.. måske man skulle lytte næste gang.. lol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.