Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

Lene76

Lene - Nanna vil frem i verden.... his man ligger hende på maven triller hun om på ryggen el prøver og møffe sig fread..... hmmm vildt hun er jo ik engang 1 mdr endnu.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

birgittemarie

Birgitte - lille prinsesse siger nu: "Jeg kan bare ikke vente til jeg bliver stor og skal møde min prins og vi skal til bryllup og vi skal danse sammen og vi skal sove sammen og og og... Det kan jeg bare ikke VENTE med!" Øøh. Det kan jeg godt. Hvor får hun alt det fra?

Nårh ja - elsker Lises hotdogbilleder

Anmeld

3. marts 2011

linemus

birgittemarie skriver:

Birgitte - lille prinsesse siger nu: "Jeg kan bare ikke vente til jeg bliver stor og skal møde min prins og vi skal til bryllup og vi skal danse sammen og vi skal sove sammen og og og... Det kan jeg bare ikke VENTE med!" Øøh. Det kan jeg godt. Hvor får hun alt det fra?

Nårh ja - elsker Lises hotdogbilleder

Hahahaha, hvor er hun skøn

Kan du huske, at Sebastian fik en kæreste (Daniella) i sommer? Nu er han ved at være træt af, at vi engang imellem spørger, om de stadig er kærester: "Jaaaaa, det er vi jo for evigt!! "

Anmeld

3. marts 2011

linemus

Line - fuld af overspringshandlinger tsk tsk

Anmeld

3. marts 2011

birgittemarie

linemus skriver:

Hahahaha, hvor er hun skøn

Kan du huske, at Sebastian fik en kæreste (Daniella) i sommer? Nu er han ved at være træt af, at vi engang imellem spørger, om de stadig er kærester: "Jaaaaa, det er vi jo for evigt!! "

Nååårh! Sådan noget bliver man jo helt glad indeni af.

Anmeld

4. marts 2011

Kaufie

Mette, med ny-vaccineret datter og en dreng der vil stå op og tisse som sin far

Anmeld

4. marts 2011

Monica

Kaufie skriver:

Mette, med ny-vaccineret datter og en dreng der vil stå op og tisse som sin far

Har også en søn der vil stå op oog tisse... Hva sker der nu for det... Muligheden for svineri er LIDT større...

Anmeld

4. marts 2011

Siber

Rikke - får besøg af svigerforældrene i morgen, også drager vi til Lillehammer. Vi ses, og ønsk mig held og lykke, jeg håber det bliver en hyggelig mini skiferie,ellers ved jeg jo altid hvor jeg kan få luft henne

Anmeld

4. marts 2011

..

har haft en dejlig uge i Skallerup Klit sammen med min dejlige familie, det er bare helt vildt hvor meget vasketøj det bliver til.. 6 vaske her vi vasket siden vi kom hjem. Vi er taget hjem 1 døgn før tid for at kunne overraske min mor i morgen på hendes fødselsdag, hun tror vi er i Skallerup og så kommer vi med morgenbrød

Anmeld

5. marts 2011

Lise

Lise - trææææt i hovedet efter at have drukket al for meget vin igår, og blive vækket af børn kl 5:45 i morges

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.