Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

linemus

birgittemarie skriver:

Birgitte - med lille pige i prinsessechok. Hun er mestensdels Jasmin og lige nu står hun oppe på en taburet i køkkenet og synger, mens hun vrikker og laver yndefulde fagter med armene: " Titanias magiii og så kom der Anders And og han ville gifte sig med Titania og så græd og græd Jasmin - Her kiggede jeg så på hende og sagde Nåårh, hvorefter hun kiggede hvast på mig og sagde NEJ. Jasmin skal have en anden prins! - Og så puttede hun sig under sin dyyyne og græd og græd... Men så gik hun laaangt ud i skoven og så kom aaaalle dyrene og der kom en heeest og så kom der en anden prins og han ville giiifte sig med Jasmiiin og så blev hun så glaaad " og her stod jeg så af for at gå ind og skrive det her ned, så jeg ikke glemte det igen. Hun er sådan en primadonna for tiden.

Åh, hvor er hun skøn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

linemus

ka li ja skriver:

karina - er bare så smask hamrende pisse møg mega vildt forelsket i min dejlige kæreste, som jeg lige vil dele et billede af, med jer

han var lige i godmorgen danmark i morges og promovere deres koncert på fredag

Jaaah, jeg nåede lige at se det Hvor er det sjovt, at det er din lover De var da nogle seje fyre

Anmeld

3. marts 2011

linemus

Line - var til lægen igår med Sofie. Hun har så mellemørebetændelse på det ene øre, den lille stakkel. Så er det da klart, at verden er så træls. Hun var ellers så frisk igår efter sin 4-timer (!!) lange formiddagslur, og feberen var væk, men den kom stærkt tilbage i aftes (39.5), og har været der siden. Øv bøv. Og jeg hader bare at putte medicin-stads i sådan et lille nyt og rent menneske

Anmeld

3. marts 2011

Tut

Tut - nu med den vildeste øjenbetændelse - jeg ligner en der har fået bank. Kan næsten ikke åbne øjet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. marts 2011

Monica

Tut skriver:

Tut - nu med den vildeste øjenbetændelse - jeg ligner en der har fået bank. Kan næsten ikke åbne øjet.

Du ser godt ud Meeen, øjnene er vist ikke for gode...

Anmeld

3. marts 2011

Monica

linemus skriver:

Line - var til lægen igår med Sofie. Hun har så mellemørebetændelse på det ene øre, den lille stakkel. Så er det da klart, at verden er så træls. Hun var ellers så frisk igår efter sin 4-timer (!!) lange formiddagslur, og feberen var væk, men den kom stærkt tilbage i aftes (39.5), og har været der siden. Øv bøv. Og jeg hader bare at putte medicin-stads i sådan et lille nyt og rent menneske

Den stakkel. Tobias nåede at få penicillin 3-4 gange inden han blev et år,så ved hvordan du har det... God bedring.

Anmeld

3. marts 2011

Monica

bette skriver:

han kører hele følelses registeret igennem flere gange om dagen.

han kan være super glaf og lige pludselig monster gal.. eller ked af det. 

det er enormt hårdt.. 

han har fået et par raserianfald. 

tror faktisk det går ham mere på end man lige regner med

Puha, det må sgu også være svært at være 3 år og kunne forstå det (Når de voksne nu heller ikke kan det) Han er måske bange for at miste dig også? Bare en tanke.

Anmeld

3. marts 2011

Marco2

AG - som hverken er kommet i tøjet eller har fået morgenmad endnu 

Anmeld

3. marts 2011

bette

linemus skriver:

Super godt, Heidi Det er fedt, du beder om hjælp, for det er lige nøjagtig det vi allesammen gerne vil - hjælpe hvor det trænger mest.

Puha, det må også være så hårdt at se Mikkel reagere over tabet. Får han (I?) noget professionelt hjælp? Kan man det ved så lille en størrelse? Han kan vel ikke helt forstå, hvad der foregår

Stort kram til dig

pædagoerne har sat børnepsykologen på.. så de holder øje

Anmeld

3. marts 2011

Lene76

bette skriver:

pædagoerne har sat børnepsykologen på.. så de holder øje

Godt det holder øje med ham.

Og Super fedt at Dine veninder kommer og hjælper med oprydning og div på lørdag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.