Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

Hyner

linemus skriver:

Hold da op, han er blevet stor. Jeg synes bare, du fødte så lang tid efter mig, så det kan da ikke passe, han er vokset sådan

Jeg er arbejdsledig fra på mandag, så jeg skal igang med at søge job Og så er det jo endnu mere underligt, at jeg er her hjemme, mens Sofie passes af en anden, men jeg har så heldigvis muligheden for at hente de forskellige børn lidt tidligere end normalt

Ja han er en rigtig bassemand, ved ikke præcis hvad han vejer men det er over de 10kg og han bliver først 8mdr på fredag...

Okay, så er det igang med ansøgningerne. Jeg startede sidste mandag og vi har bare keine og lave så det er rigtig træls... Ville også rigtig gerne finde et andet job lidt tættere på vores bopæl men der er bare intet at søge.. Øv bøv....

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Kaufie

Mette, kan ikke overskue at skulle holde barnedåb på lørdag. William og jeg ligger med omkring 39 i feber - og Claus, som ellers tog barnets sygedag for at passe os, ligger nu og kaster op....

Anmeld

1. februar 2011

bette

Kaufie skriver:

Mette, kan ikke overskue at skulle holde barnedåb på lørdag. William og jeg ligger med omkring 39 i feber - og Claus, som ellers tog barnets sygedag for at passe os, ligger nu og kaster op....

arrghh nooo virkelig dårligt tidspunkt håber det går lynhurtig over

Anmeld

1. februar 2011

bette

Marco2 skriver:

AG - hvis pige nu vejer 3650, så hun har taget 350 gram på på en uge. Og gulsoten er helt væk. Så SP'en var meget tilfreds. 

wow det er jo bare super flot 

Anmeld

1. februar 2011

bette

heidi som kæmper med simone og mad... hun har spist 1½ dl grød + 20ml vælling (anbefaling af sp) og forsøger nu at få hende til at æde en flaske 

det er sku ik meget jeg har fået i hende idag...

Anmeld

1. februar 2011

Joan ( Smallie )

bette skriver:

heidi som kæmper med simone og mad... hun har spist 1½ dl grød + 20ml vælling (anbefaling af sp) og forsøger nu at få hende til at æde en flaske 

det er sku ik meget jeg har fået i hende idag...

Er du sikker på hun gider flasken mere?

Anmeld

1. februar 2011

bette

Er du sikker på hun gider flasken mere?

nej det er jeg ikke sikker på.. :S hun vender hovedet hele tiden og tygger bare på den... uden at sutte på den... og så gør hun sådan med tungen at den bliver presset ud i siden eller helt ud af munden.. og så gryer hun bare til mig.. :S

men for pokker.. hun ska da ha sin mælk.. skal hun ik??? 

forsøgte jo med vællinge idag med pære banan smag.. men nix..  hun tog max 20ml.. 

ihhhhhh 

Anmeld

1. februar 2011

Joan ( Smallie )

bette skriver:

nej det er jeg ikke sikker på.. hun vender hovedet hele tiden og tygger bare på den... uden at sutte på den... og så gør hun sådan med tungen at den bliver presset ud i siden eller helt ud af munden.. og så gryer hun bare til mig..

forsøgte jo med vællinge idag med pære banan smag.. men nix..  hun tog max 20ml.. 

ihhhhhh 

Altså som jeg har sagt før så nægtet Anne at amme mere da hun var 5½ månede så der måtte jeg jo fylde  alt dem astatning i hendes grød jeg kunne komme til. Og hun lever da endnu.

Men altså flaske og sådan noget vil hun heller ikke tage. Måske du kan få hende til at tage det i kop?

Anmeld

1. februar 2011

Grynt

bette skriver:

nej det er jeg ikke sikker på.. hun vender hovedet hele tiden og tygger bare på den... uden at sutte på den... og så gør hun sådan med tungen at den bliver presset ud i siden eller helt ud af munden.. og så gryer hun bare til mig..

ihhhhhh 

Det er jo fuldstændigt ligegyldigt HVORDAN hun får sin mælk, bare hun får den  Som Smallie nævner kan det jo være i hendes grød, eller prøv at tilbyd hende en almindelig kop, kan jo være hun hurtigt syntes dét er sjovt

Anmeld

2. februar 2011

bette

Joan ( Smallie ) skriver:

Altså som jeg har sagt før så nægtet Anne at amme mere da hun var 5½ månede så der måtte jeg jo fylde  alt dem astatning i hendes grød jeg kunne komme til. Og hun lever da endnu.

Men altså flaske og sådan noget vil hun heller ikke tage. Måske du kan få hende til at tage det i kop?

det er da et forsøg værd. :) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.