Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2011

linemus

Line - nu uden baby Og jeg tager hele tiden mig selv i at liste rundt for ikke at vække hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2011

Hyner

linemus skriver:

Line - nu uden baby Og jeg tager hele tiden mig selv i at liste rundt for ikke at vække hende

He he det kender jeg godt.... Især hvis jeg går i køleskabet

Hvor lang tid har du så hjemme inden du starter på job??

Knus

Anmeld

1. februar 2011

Hyner

Er hjemme med prinsen, de tænder sparker sgu r*v...

Anmeld

1. februar 2011

linemus

Hyner skriver:

He he det kender jeg godt.... Især hvis jeg går i køleskabet

Hvor lang tid har du så hjemme inden du starter på job??

Knus

Hold da op, han er blevet stor. Jeg synes bare, du fødte så lang tid efter mig, så det kan da ikke passe, han er vokset sådan

Jeg er arbejdsledig fra på mandag, så jeg skal igang med at søge job Og så er det jo endnu mere underligt, at jeg er her hjemme, mens Sofie passes af en anden, men jeg har så heldigvis muligheden for at hente de forskellige børn lidt tidligere end normalt

Anmeld

1. februar 2011

linemus

Line - er blevet hel igen

Anmeld

1. februar 2011

Marco2

linemus skriver:

Line - er blevet hel igen

Hvordan var det gået?

Og godt du er blevet hel igen.

AG - som skal ha' SP om lidt.

Anmeld

1. februar 2011

linemus

Marco2 skriver:

Hvordan var det gået?

Og godt du er blevet hel igen.

AG - som skal ha' SP om lidt.

Det gik godt Hun sov dog kun tre kvarter ved første lur, hvor hun snildt kan tage et par timer, så dp ringede 11.30 efter mig, for der var hun soveklar igen. Hun har spist fint og leget med Anton, og hun kravlede hurtigt omkring på egen hånd, så hun er vist bare nysgerrig som de andre Dejligt. Så er det ikke helt så slemt at sende hende derop igen.

Anmeld

1. februar 2011

linemus

Line - weeeeee, vi skal til Lalandia!!! Hurra for mormor, der har solgt sit sommerhus i Spanien og ikke ved, hvad hun skal bruge pengene på Jeg glæder mig som et lille barn og glæder mig til at fortælle ungerne det

Anmeld

1. februar 2011

Marco2

AG - hvis pige nu vejer 3650, så hun har taget 350 gram på på en uge. Og gulsoten er helt væk. Så SP'en var meget tilfreds. 

Anmeld

1. februar 2011

Hyner

Marco2 skriver:

AG - hvis pige nu vejer 3650, så hun har taget 350 gram på på en uge. Og gulsoten er helt væk. Så SP'en var meget tilfreds. 

Nice!!!

Dygtig pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.