Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

linemus

Profilbillede for linemus
Line - skal lige rydde lidt op, have besøg af SP, der skal lave bolprøve på Sofie, og så ellers nyde den sidste dag hjemme med min baby

Anmeld

Giv et gavekort til Vores Børn i julegave.

Julens hyggeligste gave.

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

Tut

Minus: 3,8 kg. siden 5/1 (kostomlægning, og lidt motion)

Mangler 10 kg, så er jeg nede på hvad jeg vejede inden NOAH.

Jeg har stadig gemt mine bukser som jeg havde på i oktober 2006, da jeg fandt ud af at jeg ventede Noah, og målet er at komme i dem igen, inden 2/8 2011 (mine forældres sølvbryllup)

Anmeld

31. januar 2011

Tut

linemus skriver:

Line - skal lige rydde lidt op, have besøg af SP, der skal lave bolprøve på Sofie, og så ellers nyde den sidste dag hjemme med min baby

Skal hun allerede starte i instition i morgen?

Ej, du har jo lige født hende!

Shit tiden den flyver bare!

Anmeld

31. januar 2011

linemus

Tut skriver:

Minus: 3,8 kg. siden 5/1 (kostomlægning, og lidt motion)

Mangler 10 kg, så er jeg nede på hvad jeg vejede inden NOAH.

Jeg har stadig gemt mine bukser som jeg havde på i oktober 2006, da jeg fandt ud af at jeg ventede Noah, og målet er at komme i dem igen, inden 2/8 2011 (mine forældres sølvbryllup)

Flot, Tut Prøv en rå diet i et par uger. Det gør underværker Kasper tabte 5 kg på 14 dage. Og så må man endda spise kage og is

Jeg har endnu engang problemer med at finde bukser, jeg kan passe, men denne gang er det bare i den anden grøft: de er allesammen for store! Så jeg skal virkelig ind bag i skabet og lede

Anmeld

31. januar 2011

linemus

Tut skriver:

Skal hun allerede starte i instition i morgen?

Ej, du har jo lige født hende!

Shit tiden den flyver bare!

Ja, hun starter i dagpleje imorgen Jeg synes også, det er gået sindsygt stærkt, og hun er jo stadig bare en lille bitte baby! (der godt nok spiser fast føde og kravler rundt i hele huset...). MIN lille baby. Det er ikke til at forstå (DYBT SUK). Heldigvis kender jeg dp, da Nanna og Signe gik der, og hun bor 50 m væk, så jeg kan lige rende op og snuppe hende Altså Sofie

Anmeld

31. januar 2011

Tut

linemus skriver:

Flot, Tut Prøv en rå diet i et par uger. Det gør underværker Kasper tabte 5 kg på 14 dage. Og så må man endda spise kage og is

Jeg har endnu engang problemer med at finde bukser, jeg kan passe, men denne gang er det bare i den anden grøft: de er allesammen for store! Så jeg skal virkelig ind bag i skabet og lede

Fortæl fortæl om den diæt.... Jeg kan mærke at jeg har brug for et "kick" i vægttabet for ikke at miste lysten til at være på kur.

Anmeld

31. januar 2011

linemus

Tut skriver:

Fortæl fortæl om den diæt.... Jeg kan mærke at jeg har brug for et "kick" i vægttabet for ikke at miste lysten til at være på kur.

Du har jo selv Raw Food bogen, så det er bare at gå igang Og så kan du søge Raw Food på google og læse side op og side ned om, hvor godt det er for kroppen (+ alle dem der kritiserer det), og blive klogere (samt mere forvirret om, hvad der er godt/ikke godt).

Jeg fik en ny bog i julegave, der hedder "glød og glæde med raw food" af Vibeke Amdisen (http://www.vibekeamdisen.dk/bogen.php). Der er en 14 dages kostplan, som Kasper og jeg begyndte på d.10. Vi fandt hurtigt ud af, at opskrifterne bestemt ikke er lavet til en travl familie med 4 børn, men efter at have prøvet det i en lille uge, er vi fortsat blot med modificerede opskrifter og flere "almindelige" salater. Jeg fik også en bog, der hedder "Raw Cake"

Til morgen laver vi en energi booster smoothie (eller spiser frugt, men det har vi nu gjort længe). Og så salat til frokost og salat til aften. Det lyder måske lidt kedeligt, men det er jo bare et spørgsmål om at variere og prøve forskellige ting, man ellers ikke ville komme i en salat fx revet rødbede. Desuden kommer jeg altid noget frugt fx appelsin eller æble i og drysser med nødder eller kerne. Til aftenhygge (og det er det bedste) står den på rå brownie, chokolademousse, jordbær-iskage osv. som ofte består af frugt, nødder og tørret frugt og evt. kakao og agavesirup. Mums! Derudover supplerer vi med nødder og rosiner og frisk frugt i løbet af dagen.

Det håreste var de første dage. Det var virkelig total udrensning af alt det crap, vi har fyldt på i lange tider. Jeg fik det dårligt med kvalme og konstant hovedpine, men pludseligt var det væk, og jeg har slet ikke den sukkertrang, som jeg ellers har været plaget af i mange år især sidst på dagen, og energiniveauet er altså blevet noget bedre. Nå ja, og så har jeg tabt mig

Sikke en smøre Glemte jeg noget?

Anmeld

31. januar 2011

Kaufie

linemus skriver:

Vildt nok - jeg tænker nogengange på at jeg jo skulle have haft en baby på samme str som Sofie, men så ville skæbnen det anderledes for mig - og heldigvis til det bedre når jeg nu har lille Naja foran mig og en helt anden jobmæssig situation at vende tilbage til.

Anmeld

31. januar 2011

Kaufie

linemus skriver:

Ej, nu stopper du. Så må du prøve at slappe af alt det du kan, og så skære lidt ned på opgaverne til søndag. Eller uddeleger! Og husk, det er tanken, der tæller

Der er skam uddelegeret i forvejen :-) Ville jo bare så gerne at alt er hjemmelavet og overskudsagtigt, men det bliver det så ikke. Det vigtigste er at Naja bliver døbt og at vi hygger med venner og familie.

Anmeld

31. januar 2011

Tut

linemus skriver:

Du har jo selv Raw Food bogen, så det er bare at gå igang Og så kan du søge Raw Food på google og læse side op og side ned om, hvor godt det er for kroppen (+ alle dem der kritiserer det), og blive klogere (samt mere forvirret om, hvad der er godt/ikke godt).

Jeg fik en ny bog i julegave, der hedder "glød og glæde med raw food" af Vibeke Amdisen ( http://www.vibekeamdisen.dk/bogen.php). Der er en 14 dages kostplan, som Kasper og jeg begyndte på d.10. Vi fandt hurtigt ud af, at opskrifterne bestemt ikke er lavet til en travl familie med 4 børn, men efter at have prøvet det i en lille uge, er vi fortsat blot med modificerede opskrifter og flere "almindelige" salater. Jeg fik også en bog, der hedder "Raw Cake"

Til morgen laver vi en energi booster smoothie (eller spiser frugt, men det har vi nu gjort længe). Og så salat til frokost og salat til aften. Det lyder måske lidt kedeligt, men det er jo bare et spørgsmål om at variere og prøve forskellige ting, man ellers ikke ville komme i en salat fx revet rødbede. Desuden kommer jeg altid noget frugt fx appelsin eller æble i og drysser med nødder eller kerne. Til aftenhygge (og det er det bedste) står den på rå brownie, chokolademousse, jordbær-iskage osv. som ofte består af frugt, nødder og tørret frugt og evt. kakao og agavesirup. Mums! Derudover supplerer vi med nødder og rosiner og frisk frugt i løbet af dagen.

Det håreste var de første dage. Det var virkelig total udrensning af alt det crap, vi har fyldt på i lange tider. Jeg fik det dårligt med kvalme og konstant hovedpine, men pludseligt var det væk, og jeg har slet ikke den sukkertrang, som jeg ellers har været plaget af i mange år især sidst på dagen, og energiniveauet er altså blevet noget bedre. Nå ja, og så har jeg tabt mig

Sikke en smøre Glemte jeg noget?

Jeg må nærstudere min bog når jeg kommer hjem fra svømning i aften.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.