Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

birgittemarie

Louise mortil4 skriver:

Louise - nu rundet 30 kg lettere på ikke en gang et år.... nice og som har 2 hele fridage = weekend endnu også har manden også fri også nice Det er RIGTIG længe siden vi har haft weekend sammen 2 dage. Rengøringen er overstået, vasketøjet også, i morgen står den på træsavning så det er ordnet da der lige går 14 dage inden der kommer en hel fridag igen for mig men så er der også en HEL uge fri lækkert lækkert satser på raske unger både uge 7 og 8 da jeg er alene, med hjælp fra en afløser, på gården i uge 7 ( mester skal på skiferie sammen med hele familien) og ge 8 her jeg så fri. Glæder mig så meget til uge 7 er overstået, der kan gå så meget galt på en uge.

Det er fileme flot ML!! Hold da op altså! 30 kg, det er jo helt vildt! TILLYKKE.Jeg håber, du får en rigtig dejlig friweekend med mand.

Knus Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

Nadi

Nadia -nu som mor til et stk.'s drengebarn på 3½ og et pigebarn på 1 år!!!

Anmeld

5. februar 2011

Hyner

Nadi skriver:

Nadia -nu som mor til et stk.'s drengebarn på 3½ og et pigebarn på 1 år!!!

Tillykke med begge skønne unger...

Knus

Anmeld

5. februar 2011

Kaufie

Mette, fik Naja-musen døbt idag og havde en fin fest med masser af hjælp fra vores dejlige gæster. Vi er faktisk friske igen - kun Naja har feber her til aften.

Anmeld

5. februar 2011

Louise mortil4

Kaufie skriver:

Mette, fik Naja-musen døbt idag og havde en fin fest med masser af hjælp fra vores dejlige gæster. Vi er faktisk friske igen - kun Naja har feber her til aften.

tillykke med dåben af Naja Det var godt i nåede at blive friske igen næsten alle sammen

Anmeld

5. februar 2011

Louise mortil4

birgittemarie skriver:

Det er fileme flot ML!! Hold da op altså! 30 kg, det er jo helt vildt! TILLYKKE.Jeg håber, du får en rigtig dejlig friweekend med mand.

Knus Birgitte

Takker, ja det er vildt havde aldrig troet at jeg ville kunne smide så mange kg, jo der er en del igen stadig, men nu er man da rigtig godt under vejs Og hvor kan det mærkes i knæene ja hele kroppen generelt, selv om den endnu er alt for belastet, men meget er nemmere nu

Anmeld

5. februar 2011

Louise mortil4

Louise - skal til barnedåb i næste weekend og er blevet bedt om at stå fadder sammen med manden til den skønneste lille babypige Så mor her har fået trimmet lokkerne og farvet dem + fundet det helt rigtige tøj i skabet til lejligheden.... bliver en laber larve i mine nye høje støvler (har aldrig haft et par før men har altid været vild med sådan nogen) leggins og kjole.... eller så meget en laber larve man nu en gang kan blive.... men jeg GLÆDER mig for vildt.

Anmeld

5. februar 2011

heaven

Profilbillede for heaven
godt med en romtoddy og håndbold.....:- )
Louise mortil4 skriver:

Louise - skal til barnedåb i næste weekend og er blevet bedt om at stå fadder sammen med manden til den skønneste lille babypige Så mor her har fået trimmet lokkerne og farvet dem + fundet det helt rigtige tøj i skabet til lejligheden.... bliver en laber larve i mine nye høje støvler (har aldrig haft et par før men har altid været vild med sådan nogen) leggins og kjole.... eller så meget en laber larve man nu en gang kan blive.... men jeg GLÆDER mig for vildt.

billede tak

du kan da ikke bare skrive om et vægttab på 30 kg, nyt hår og kjole og støvler osv, uden at smide et billede......

Knuz

Anmeld

5. februar 2011

Louise mortil4

heaven skriver:

billede tak

du kan da ikke bare skrive om et vægttab på 30 kg, nyt hår og kjole og støvler osv, uden at smide et billede......

Knuz

Billede følger i næste weekend når vi når dåbsdagen

Anmeld

5. februar 2011

heaven

Profilbillede for heaven
godt med en romtoddy og håndbold.....:- )
Louise mortil4 skriver:

Billede følger i næste weekend når vi når dåbsdagen

hehe, det er så i orden det vil jeg glæde mig til at se, 30 kg er nu alligevel noget

Knuz Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.