Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2011

Lene76

Macrolf skriver:

www.madlog.dk

Tak ku være jeg sku kigge lidt på det om en lille mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

Astrid P

Jøsses... Mage til selviske og nederen mennesker har jeg da sjældent mødt!

Note to self: Lad nu VÆRE med at debattere på Øffen!

Anmeld

30. januar 2011

Kaufie

Mette, stresser ved tanken om at have feberramte William hjemme ugen op til barnedåben, hvor jeg skulle lave småkager, bordkort og -pynt.... Desuden går han glip af fotografering tirsdag og jeg af første møde i mødregruppr og babymassage til efterfødselsgym. Øv osse....

Anmeld

30. januar 2011

..

Astrid P skriver:

Jøsses... Mage til selviske og nederen mennesker har jeg da sjældent mødt!

Note to self: Lad nu VÆRE med at debattere på Øffen!

Helt enig, burde også lade være at blande mig - bliver bare så arrig over at man som du selv skriver ikke kan se det i det store perspektiv!

Anmeld

30. januar 2011

ivfmarie

Kaufie skriver:

Mette, stresser ved tanken om at have feberramte William hjemme ugen op til barnedåben, hvor jeg skulle lave småkager, bordkort og -pynt.... Desuden går han glip af fotografering tirsdag og jeg af første møde i mødregruppr og babymassage til efterfødselsgym. Øv osse....

tag det nu roligt.. han er da klar til at komme afsted igen i morgen - i hvert fald på tirsdag!

Marie

Anmeld

31. januar 2011

Grynt

syntes det er sejt med alle de kg som AG, Astrid og Macrolf har tabt sig  Har ikke været på slankekur, men kostomlægning = ca -1kg og ca -6 cm om maven.

Anmeld

31. januar 2011

Kaufie

ivfmarie skriver:

tag det nu roligt.. han er da klar til at komme afsted igen i morgen - i hvert fald på tirsdag!

Marie

Det gør han så ikke idag - tværtimod er jeg selv gået ned med 38,5.....

Anmeld

31. januar 2011

linemus

Kaufie skriver:

Arg, pokkers også. Det sygdom kommer altid så ubelejligt. Er der ikke en mormor el. lign. du kan læsse ham af hos, hvis han bliver ved med at pjevse?

for at han er tip top imorgen

Anmeld

31. januar 2011

linemus

Kaufie skriver:

Det gør han så ikke idag - tværtimod er jeg selv gået ned med 38,5.....

Ej, nu stopper du. Så må du prøve at slappe af alt det du kan, og så skære lidt ned på opgaverne til søndag. Eller uddeleger! Og husk, det er tanken, der tæller

Anmeld

31. januar 2011

linemus

syntes det er sejt med alle de kg som AG, Astrid og Macrolf har tabt sig  Har ikke været på slankekur, men kostomlægning = ca -1kg og ca -6 cm om maven.

Hov hov, jeg vil også være med Jeg røg ned på før-fødsel-af-tvillinger-vægt før jul og har så tabt yderligere 5 kg siden, så jeg nu er nede på pre-Kasper-vægt. Også uden kur men pga. kostomlægning (og amning).

Men skide seje - det er I altså! Også dig Grynt. Hvordan har du lagt kosten om?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.