Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

Joan ( Smallie )

Lene76 skriver:

Lene - så er det imorgen jeg ska til forundersøgelse på skejby og på mandag at prinsessen kommer ud  Håber bare Mille blir rask inden mandag.....

Jamen jamen er du ikke lige blevet gravid? Uha tiden går altså rigtig hurtig.

Glæder mig til at se hende og høre mere om hvordan det gik.

Så er det med at nyde den sidste weekend, hvis i ellers kan, i må glæde jer utroligt meget.

for det hele er som det skal være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Marco2

Millebasse skriver:

Camilla: Har en datter som taber sig og måske skal forbi Kolding Sygehus :-(

Åh nej dog. Hvad er der galt med det bette pus?

Anmeld

4. februar 2011

linemus

Kaufie skriver:

Mette, må vist indse vi lavede en fejlsatsning i går, da vi bestilte maden til barnedåben.... Claus har nu også feber og jeg ligger stadig på 39,8-9 stykker.... Naja hoster og raller og vil helst ligge ved mig med babs i munden... William er på aflasting hos mine forældre... SUUUK!!!

Åh nej, hvor træls. Hvad gør I? Har I aflyst eller går det bedre idag?

Anmeld

4. februar 2011

linemus

Millebasse skriver:

Camilla: Har en datter som taber sig og måske skal forbi Kolding Sygehus :-(

Øv Ved I hvorfor?

Anmeld

4. februar 2011

linemus

Lene76 skriver:

Lene - så er det imorgen jeg ska til forundersøgelse på skejby og på mandag at prinsessen kommer ud  Håber bare Mille blir rask inden mandag.....

Ih, hvor spændende Lene

Anmeld

4. februar 2011

linemus

Line - det er svært at tage sig sammen til noget fornuftigt, når jeg er så alene hjemme...

Anmeld

4. februar 2011

linemus

Line - går i gang med oprydning nu med anlægget for fulde hammer

Anmeld

4. februar 2011

Lene76

Lene - så er div samtaler på skejby overstået, fik osse lige ordnet det sådan at jeg ku få cuttet båndene imens jeg alligevel er derude..... ska ringe senere idag for at høre om jeg ska være der kl 7,15 el kl 8,15.... og efter deres plan så sku jeg gerne hjem igen tirsdag..... så håber det hele kommer til at gå som smurt..... NU må weekenden gerne gå rigtig hurtigt

Anmeld

4. februar 2011

Millebasse

Marco2 skriver:

Åh nej dog. Hvad er der galt med det bette pus?

Vi ved ikke hvad der er galt.. Hun spiser rigtig godt, men vejer kun 7,9 kg og har stort set ikke taget på de sidste par måneder..

Anmeld

4. februar 2011

Louise mortil4

Louise - nu rundet 30 kg lettere på ikke en gang et år.... nice og som har 2 hele fridage = weekend endnu også har manden også fri også nice Det er RIGTIG længe siden vi har haft weekend sammen 2 dage. Rengøringen er overstået, vasketøjet også, i morgen står den på træsavning så det er ordnet da der lige går 14 dage inden der kommer en hel fridag igen for mig men så er der også en HEL uge fri lækkert lækkert satser på raske unger både uge 7 og 8 da jeg er alene, med hjælp fra en afløser, på gården i uge 7 ( mester skal på skiferie sammen med hele familien) og ge 8 her jeg så fri. Glæder mig så meget til uge 7 er overstået, der kan gå så meget galt på en uge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.