Lene76 skriver:
syntes da det er nogen su ska undersøge lidt mere så.... for det lyder da til at du, ved hva det drejer sig om.... syntes bare der er mange ting man selv ska sørge for som privat, plus jeg osse syntes det er dejligt at være en del af noget..... fx er jeg i gruppe med 5 andre dper og vi mødes mindst 1 gang om ugen... også har jeg stadigvæk ca 10 andre som jeg osse kan lave noget med..... men sådan er vi alle jo forskellige.... kender en der er privat så hvis du vil vide noget mere så kan ejg da maile dig hendes mail el tlfnr så kan du jo snakke med hende om det for hun har været alm. dper før hun blev privat
Ja vil også gerne være komunal dp men de søger bare ikke lige nu. Og det med fællesskab er også fint men jeg bor jo altså noget på landet
og men jeg ved der er en anden dp ikke så langt herfra og så når jeg kun har 4 børn kan jeg jo altid stoppe dem i bilen og køre afsted med dem når forældrene har givet tilladelse til det.
Niels og Anne har jo også gået i dp( Anne gør jo endnu ) så ved jo godt hvordan det forgår og syntes det er en rigtig god måde at give ungerne en stille og rolig dagligdag på som er meget hjemlig.
Tak for budet med den mail, men jeg har lige en i Bjerringbro jeg skal have kontaktet for hun ved en masse og så er det samme komune som mig
Men kan mærke det er noget jeg gerne vil og er villig til at gøre noget mere for at komme igang med.
Er jo så også stedig arbejdsløs og vil sku meget gerne snart have noget at lave. Føler sku ikke jeg dur til noget mere og er rigtig træt af at blive skrottet.
Anmeld