Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2011

Susan1978

I er sgu da for seje chicks  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

..

Astrid P skriver:

Vi er seje!

Anmeld

29. januar 2011

..

Susan1978 skriver:

I er sgu da for seje chicks  

Hvordan går det egentligt for dig? det var jo dig der fik mig på madlog

Anmeld

29. januar 2011

Lene76

Marco2 skriver:

AG - nu et kilo lettere end da jeg blev gravid og i mine egne normale jeans idag!! 

ja ja træd i det hehe..... og jeg er runder end rund hehe  men nu er der osse snart kun 1 uge til hun kommer ud

Anmeld

29. januar 2011

Lene76

Joan ( Smallie ) skriver:

Jamen jeg har jo ikke andet erfaring end at jeg har 2 børn selv og så har jeg stået på servicestation i 10 år.

Min mor har været dp mor i rigtig mange år og da hun holdt op med det startet hun på et fritidshjem så børn har jo altid været en del af min dagligdag.

Jeg tror bare der er SÅ mange andre arbejdsløse her i området at der er nogen der for det første ligge bedre end mig( tætter på det de lige søgte) og så er der jo nok nogen der er lidt ældre og har mere erfaring end mig.

Men som vi bor så ligger vi lige så folk " bare " lige kan smide ungen af af lige på vej til arbejde i viborg eller på vej til randers. Vi har et dejlig stor hus på over 200 kvm og en dejlig stor have på 2500 kvm så der er masser af plads til ungerne og mulighed for at komme til at se en masse dyr, da vi har marker lige ved siden af med både kør, geder, får og lige ved siden af er der kaniner og en anden nabo ikke så langt væk ja han har jo en stor gård med kør så der er jo masser af muligheder. Og derfor overvejer jeg da også at starte som privat dp for tror ikke de skal bruge flere lige nu.

Mit største problem ville være at jeg kom til at høre til Ørum og der er 8 km til her fra hvor jeg bor. Så tror det er det der har talt en del der.

Ej hov det blev til en rigtig lang stil Sorry men kan mærke det faktisk er noget jeg rigtig gerne vil nu når jeg kommer til at mærke rigtig efter

syntes da det er nogen su ska undersøge lidt mere så.... for det lyder da til at du, ved hva det drejer sig om.... syntes bare der er mange ting man selv ska sørge for som privat, plus jeg osse syntes det er dejligt at være en del af noget..... fx er jeg i gruppe med 5 andre dper og vi mødes mindst 1 gang om ugen... også har jeg stadigvæk ca 10 andre som jeg osse kan lave noget med..... men sådan er vi alle jo forskellige.... kender en der er privat så hvis du vil vide noget mere så kan ejg da maile dig hendes mail el tlfnr så kan du jo snakke med hende om det for hun har været alm. dper før hun blev privat

Anmeld

29. januar 2011

Lene76

hva er madlog???? og F i er seje piger

Anmeld

29. januar 2011

..

Lene76 skriver:

hva er madlog???? og F i er seje piger

www.madlog.dk

Anmeld

29. januar 2011

Joan ( Smallie )

Lene76 skriver:

syntes da det er nogen su ska undersøge lidt mere så.... for det lyder da til at du, ved hva det drejer sig om.... syntes bare der er mange ting man selv ska sørge for som privat, plus jeg osse syntes det er dejligt at være en del af noget..... fx er jeg i gruppe med 5 andre dper og vi mødes mindst 1 gang om ugen... også har jeg stadigvæk ca 10 andre som jeg osse kan lave noget med..... men sådan er vi alle jo forskellige.... kender en der er privat så hvis du vil vide noget mere så kan ejg da maile dig hendes mail el tlfnr så kan du jo snakke med hende om det for hun har været alm. dper før hun blev privat

Ja vil også gerne være komunal dp men de søger bare ikke lige nu. Og det med fællesskab er også fint men jeg bor jo altså noget på landet og men jeg ved der er en anden dp ikke så langt herfra og så når jeg kun har 4 børn kan jeg jo altid stoppe dem i bilen og køre afsted med dem når forældrene har givet tilladelse til det.

Niels og Anne har jo også gået i dp( Anne gør jo endnu ) så ved jo godt hvordan det forgår og syntes det er en rigtig god måde at give ungerne en stille og rolig dagligdag på som er meget hjemlig.

Tak for budet med den mail, men jeg har lige en i Bjerringbro jeg skal have kontaktet for hun ved en masse og så er det samme komune som mig

Men kan mærke det er noget jeg gerne vil og er villig til at gøre noget mere for at komme igang med.

Er jo så også stedig arbejdsløs og vil sku meget gerne snart have noget at lave. Føler sku ikke jeg dur til noget mere og er rigtig træt af at blive skrottet.

Anmeld

30. januar 2011

Lene76

Joan ( Smallie ) skriver:

Ja vil også gerne være komunal dp men de søger bare ikke lige nu. Og det med fællesskab er også fint men jeg bor jo altså noget på landet og men jeg ved der er en anden dp ikke så langt herfra og så når jeg kun har 4 børn kan jeg jo altid stoppe dem i bilen og køre afsted med dem når forældrene har givet tilladelse til det.

Niels og Anne har jo også gået i dp( Anne gør jo endnu ) så ved jo godt hvordan det forgår og syntes det er en rigtig god måde at give ungerne en stille og rolig dagligdag på som er meget hjemlig.

Tak for budet med den mail, men jeg har lige en i Bjerringbro jeg skal have kontaktet for hun ved en masse og så er det samme komune som mig

Men kan mærke det er noget jeg gerne vil og er villig til at gøre noget mere for at komme igang med.

Er jo så også stedig arbejdsløs og vil sku meget gerne snart have noget at lave. Føler sku ikke jeg dur til noget mere og er rigtig træt af at blive skrottet.

lyder som en go idé  pøj pøj med det.....

Anmeld

30. januar 2011

ivfmarie

Macrolf skriver:

Så har vi en fælles ven

Rikke - minus 11,2 kg siden 1 december

Holy smoke!!  I er da bare så seje!

Og yes - madlog er helt kanon (og meget skræmmende, ikk?)

Marie - der vist har taget idag, men jeg har også været til 90-års-suppe-steg-og-is-fest hele dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.