Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

linemus

Lise skriver:

Lise - hjemme med halvsyg Simon og frisk Casper. Og nissemor. Som børnehaven synes at jeg skal komme med, på trods af at jeg er alene med det syge barn til kl 18 idag uden bil... hmm.. skal han være alene i de 20 minutter eller skal jeg putte ham i flyverdragten og bede ham gå derover sammen med mig? Det bliver jo nok det sidste, synes bare det er lidt træls...

Ej, det kan de da ikke forlange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

linemus

Line - med syg mand hjemme hele ugen... Nu er det vist snart min tur til at sidde og sumpe foran computeren.

Anmeld

3. december 2010

birgittemarie

Lise skriver:

Lise - hjemme med halvsyg Simon og frisk Casper. Og nissemor. Som børnehaven synes at jeg skal komme med, på trods af at jeg er alene med det syge barn til kl 18 idag uden bil... hmm.. skal han være alene i de 20 minutter eller skal jeg putte ham i flyverdragten og bede ham gå derover sammen med mig? Det bliver jo nok det sidste, synes bare det er lidt træls...

Ej, hvad sker der så? Tosser. Du skal ikke komme med den nisse!

Anmeld

3. december 2010

Lise

birgittemarie skriver:

Ej, hvad sker der så? Tosser. Du skal ikke komme med den nisse!

Vi gik over med den efter Caspers første lur... ved ikke hvor syg ham Simon er - måske lidt for sløj til børnehave, men aaaaal for frisk til at være hjemme  Så en gåtur derover var nu fint nok. Selvom han mente det gjorde ondt i hans ben. Og han måtte sidde ovenpå barnevognen på vej hjem..

Anmeld

3. december 2010

Lene76

Lene - helt mærkeligt ik og sku på arb igen før i 2012  men ta ik fejl osse dejligt

Anmeld

4. december 2010

bette

træt af vores kat åbenbart mener vi skal fyre for fuglene også... crap katten havde IGEN åbnet vinduet nede i stuen om natten.. så der var røv koldt ...grrrrrrr

Anmeld

4. december 2010

Grynt

Grynt, hvis datter i løbet af et split sekundt nåede at trygge en hel ny tube tandpasta ned i afløbet  

Anmeld

4. december 2010

Siber

Grynt/Tina skriver:

Grynt, hvis datter i løbet af et split sekundt nåede at trygge en hel ny tube tandpasta ned i afløbet  

hæ hæ hæ jeg må bare lige trække lidt på smilet båndet!

Anmeld

4. december 2010

Marco2

AG - snart på vej i teateret og se Astrid Lindgrens "Madicken". Min mor er igen igen igen igen igen sur og vil ikke med alligevel Men heldigvis springer svigermor til … som altid … så vi ikke står med en spildt billet.

Anmeld

4. december 2010

Kaufie

Mette, er godt træt af at de her plukveer/snyderveer ikke bliver til mere....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.