Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Astrid P

Astrid - har stort set ikke sovet i nat, fordi jeg har været inde at passe min venindes søn, så hun kunne føde hans lillebror.
OG som har holdt selvsamme lillebror i armene da han kun var 4 ½ time gammel... Wow, nu er jeg satme skruk! (Jeg så dog også min veninde med veer, og da ønskede jeg dælme ikke at det var mig!)
Fra jeg blev ringet op og bedt om at køre til Middelfart gik der en time, EN TIME, så var knægten ude De nåede kun lige til skadestuens akutmodtagelse i Kolding, så kom der en presseve og et styks drengebarn var født... Så nu er jeg træt og emotionel efter sådan en nat med det dejligste resultat!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

linemus

Tut skriver:

Tut - Nu med en søn med brækket arm.

Jeg har haft oprettet en tråd på øffen om vores konstante uheld, og jeg har nu skrevet til en claivoriant (staves) om at hun kommer ud og ser om der evt. er noget dårlig energi der forfølger os, og om hun kan få det væk.

Vi er så langt ude nu, at vi tænker på at flytte og opgive vores drømmehus, da vores uheld så småt begyndte efter vi flyttede hertil i 2008.

Vi kan hverken byde vores børn eller os selv det mere.

Det kan jeg skisme godt forstå, I gør. I må gribe efter alle de strå I kan, efter alt det der hele tiden rammer jer. Det kan simpelthen ikke være rigtigt at så meget uheld skal ramme én familie. Det lyder spændende med en clairvoyant - det må du endelig fortælle mere om, når I kommer dertil.
Line

Anmeld

6. december 2010

linemus

Astrid P skriver:

Astrid - har stort set ikke sovet i nat, fordi jeg har været inde at passe min venindes søn, så hun kunne føde hans lillebror.
OG som har holdt selvsamme lillebror i armene da han kun var 4 ½ time gammel... Wow, nu er jeg satme skruk! (Jeg så dog også min veninde med veer, og da ønskede jeg dælme ikke at det var mig!)
Fra jeg blev ringet op og bedt om at køre til Middelfart gik der en time, EN TIME, så var knægten ude De nåede kun lige til skadestuens akutmodtagelse i Kolding, så kom der en presseve og et styks drengebarn var født... Så nu er jeg træt og emotionel efter sådan en nat med det dejligste resultat!

Anmeld

6. december 2010

linemus

Line - blev meget rørt over igår at høre om et vennepar, der lige har født tvillinger mindst 9 uger for tidligt. Nogle små pus på kun 1200 g. Puha, det går lige i hjertet.

Anmeld

6. december 2010

Mary

Maria - er super effektiv idag!!!! 

Anmeld

6. december 2010

Tut

Mette - skal ud og købe ny vinterjakke og luffer til Noah hvor der er plads til en gipsarm. For det er der ikke i det vi har nu.

Anmeld

6. december 2010

Joan ( Smallie )

Joan hjemme med lille bræksyg Anne.

Som også fik æren af at vaske tøj kl 1 i nat da tøsen havde overbrækket hendes seng for 3 gang.

Anmeld

6. december 2010

Lise

Lise - s mand er lige ude og hente vores nye Mondeo Stationcar. Wauw, det bliver fedt med en spritny bil

Anmeld

6. december 2010

Marco2

Lise - s mand er lige ude og hente vores nye Mondeo Stationcar. Wauw, det bliver fedt med en spritny bil

FEDT! Og I bli'r så glade for den. En Mondeo Stationcar har bare verdens største bagagerum, så der er plads til ALT skramlet!

Anmeld

6. december 2010

Lise

Marco2 skriver:

FEDT! Og I bli'r så glade for den. En Mondeo Stationcar har bare verdens største bagagerum, så der er plads til ALT skramlet!

Vi har glædet os til denne dag i et halvt år nu!  For med to små børn, så har man virkelig meget skrammel med i bilen, når man skal på tur... Så farvel til den lille Opel Astra, og goddag til en ordentlig bil!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.