Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

Marco2

Kaufie skriver:

Mette, ligger nu med 52 cm lang og 3850 g tung babypige på maven :-) Vi røg dog på barselsgangen, da jeg blødte lidt meget og fik lavt blodtryk, men ellers har vi det godt. Det blev en expresfødsel på 2.5 time fra jeg fornemmede at de der plukveer blev hårdere og hyppigere.... Fb og pics senere....

WHATTT????? Stort tillykke!!

Glæder mig til fb og billeder. Blev det så egetnligt på din mors fødselsdag, og nåede Claus at være med? Med eller uden mobiltlf....

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Monica

Lise skriver:

Lise - kløj's snart i ordet julehjælp

Anmeld

5. december 2010

Stumpen

Lise skriver:

HVad mener du dog, det ord bliver da slet og overhovedet ikke misbrugt

Anmeld

5. december 2010

Stumpen

Kaufie skriver:

Mette, ligger nu med 52 cm lang og 3850 g tung babypige på maven :-) Vi røg dog på barselsgangen, da jeg blødte lidt meget og fik lavt blodtryk, men ellers har vi det godt. Det blev en expresfødsel på 2.5 time fra jeg fornemmede at de der plukveer blev hårdere og hyppigere.... Fb og pics senere....

Stort tillykke med den lille pige

Anmeld

5. december 2010

Monica

Marco2 skriver:

Ja, hun bliver sur på os sådan cirka en gang om måneden og vil ikke tale med os. Det er ved at være trættende … Og denne gang er hun nu så sur så hun aldrig vil tale med os igen, og ikke vil med juleaften. Der erikke meget vi kan gøre så jeg sagde pænt til hende at hun måtte jo ringe når hun havde lyst til at snakke med os igen, eller hvis hun ændrede mening mht juleaften. Og så gik jeg … og var hun ikke sur så blev hun da helt hys der  Så regner ikke med at høre fra hende de næste mange uger. Er spændt på om hun forbliver sur så hun heller ikke er der når vi får en baby. Men det er hendes valg og vi er ved at være vant til det. NÅ men det er en laang historie som jeg ikke vil trætte med her

Men stykket var godt og Emily synes det var rigtig godt at være i teateret. Stykket kan godt anbefales for vores unger.

AG

Monica - også med sur mor. Jeg har netop meddelt hende at vi IKKE vil komme 2 juledag, fordi de ryger indendøre. Tobias får  spacer mod astmatiskbronkitis, synes ikke han skal udsættes for passiv rygning og måske skal have dobbelt medicin... (Gustav skal selvfølgelig heller ikke udsættes)

Anmeld

5. december 2010

bette

nu med lås på vinduerne så katten ikke kan åbne dem om natten.. gider sku ik de kæmpe varmeregninger fordi han lige synes vi skal forsyne dem udenfor med varme også :S

og har nu juletræ med lys på i haven

og lige set min kat æde halvdelen af en mus lige udeforan mit vindue.. :S arrrghh ad.. 

samt så har jeg lige fundet ud af at der har været forsøgt indbrud på et af vinduerne :S aaaahhhh kan ik ha det.. 

stoooooooooort tillykke til marco2 ihh glæder mig til fb og billeder

Anmeld

5. december 2010

Grynt

Lise skriver:

jep julehjælp

Anmeld

5. december 2010

Tut

Tut - Nu med en søn med brækket arm.

Jeg har haft oprettet en tråd på øffen om vores konstante uheld, og jeg har nu skrevet til en claivoriant (staves) om at hun kommer ud og ser om der evt. er noget dårlig energi der forfølger os, og om hun kan få det væk.

Vi er så langt ude nu, at vi tænker på at flytte og opgive vores drømmehus, da vores uheld så småt begyndte efter vi flyttede hertil i 2008.

Vi kan hverken byde vores børn eller os selv det mere.

Anmeld

5. december 2010

Siber

Tut skriver:

Jeg har haft oprettet en tråd på øffen om vores konstante uheld, og jeg har nu skrevet til en claivoriant (staves) om at hun kommer ud og ser om der evt. er noget dårlig energi der forfølger os, og om hun kan få det væk.

Vi er så langt ude nu, at vi tænker på at flytte og opgive vores drømmehus, da vores uheld så småt begyndte efter vi flyttede hertil i 2008.

Stor kram til jer!!!

Anmeld

5. december 2010

Mary

Tut skriver:

Maria - håber at Tut, og familien Tut, kan få den hjælp de ønsker. Synes det lyder spændende med en clavoriant (ord jeg aldrig har stavet til før!?). Kan godt forstå jer - det er bestemt ikke småting der er kommet ind i jeres familie 

- og Maria - som vist nok endelig har fået kalenderlyset til at følge dagene, efter det har brændt i samtlige timer vi har været i hjemmet siden 1. december 

- og som allerede har sørget for Julianes fastelavnskostume 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.