Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

Mary

Maria - skriver og aflevere praktikansøgninger i vildskab, men det er ikke så nemt, ak ak ak! But why?! Det koster dem jo ikke en krone at have mig  Nogen der kender nogen som evt kender nogen der vil have en sølle sundhedsservicesekretær-praktikant i et halvt års tid? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Mary

Mary skriver:

Maria - skriver og aflevere praktikansøgninger i vildskab, men det er ikke så nemt, ak ak ak! But why?! Det koster dem jo ikke en krone at have mig  Nogen der kender nogen som evt kender nogen der vil have en sølle sundhedsservicesekretær-praktikant i et halvt års tid? 

Det hjalp åbenbart at brokke sig. I hvert tikkede der en mail ind et par minutter senere om en mulig praktikplads 

Anmeld

2. december 2010

Lise

Mary skriver:

Det hjalp åbenbart at brokke sig. I hvert tikkede der en mail ind et par minutter senere om en mulig praktikplads 

Anmeld

2. december 2010

Kaufie

Mary skriver:

sejt....

Så har jeg også noget jeg gerne lige vil brokke mig over......

Anmeld

3. december 2010

bette

hehe fedt mary

heidi som vågnede op til et af mikkels raseri anfald i nat... zzZZ

stod i en halv time og blev kaldt det værste i mikkels ordforråd lige på det tidspunkt... Prutlort.. 

han skreg og rystede i raseri...  synes ik det er spor sjovt.. :S

Anmeld

3. december 2010

Lise

Lise - hjemme med halvsyg Simon og frisk Casper. Og nissemor. Som børnehaven synes at jeg skal komme med, på trods af at jeg er alene med det syge barn til kl 18 idag uden bil... hmm.. skal han være alene i de 20 minutter eller skal jeg putte ham i flyverdragten og bede ham gå derover sammen med mig? Det bliver jo nok det sidste, synes bare det er lidt træls...

Anmeld

3. december 2010

Mary

Maria - synes ikke det var fedt at samle Dictemusen op af sin seng i morges og opdage, at hun har brækket sig i lårfede stråler i nat uden vi har opdaget det  Men synes til gengæld, at det er fedt, at jeg lige har scoret et 12tal i anatomi & fysiologi 

Anmeld

3. december 2010

Kaufie

Mary skriver:

Maria - synes ikke det var fedt at samle Dictemusen op af sin seng i morges og opdage, at hun har brækket sig i lårfede stråler i nat uden vi har opdaget det  Men synes til gengæld, at det er fedt, at jeg lige har scoret et 12tal i anatomi & fysiologi 

Sender lige de her.....

og så en  og et 

Anmeld

3. december 2010

Kaufie

Mette, som for en dags skyld håber på IKKE at føde i dag.... Det er nemlig min moars fødselsdag.....

Anmeld

3. december 2010

Siber

Rikke - er alene hjemme med 3 tøser i to dage for første gang. Vi har sendt farmand til KBH. Men det tager vi bare i stiv arm.

Det er så pisse koldt uden for at vi ikke kan komme ud, så det kan godt blive 2 lange dage!!!!!!

Det er så koldt at jeg ikke gider at køre Alma og Johanna i Børnehave, så vi bliver hjemme!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.