Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

Lise

Lise - og Casper har været i vuggestuen idag. Og det gik supergodt! Selv da alle børnene dannede kreds tæt omkring babyen og klappede ham ovenpå hovedet (ae-ae), tog han det i stiv arm. SÅ stolt af ham  Men det var hårdt at være der en hel time, så han måtte lure i 3½ time umiddelbart efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Susan1978

Susan - hvis "mand" lige har ryddet hele gården og rundt om gården for sne med sin ny brugte mini traktor m fejekost foran, som om han ikke havde fået nok af sne - efter selv at siddet fast i en time eller mer og var heldig der kom en traktor forbo og tog ham med hjem.

Anmeld

2. december 2010

bette

arrghh møg kat altså... da jeg kommer ned i stuen er her moooonster koldt.. min kat har så åbnet vinduet i stuen i nat.. grrrrrr

Anmeld

2. december 2010

linemus

Line - har lige set forfilm til den fedeste film ever. Se her: http://gallery.me.com/saxtorff/100222

Anmeld

2. december 2010

Kaufie

linemus skriver:

Line - har lige set forfilm til den fedeste film ever. Se her: http://gallery.me.com/saxtorff/100222

Hvor er den fed Line - glæder mig til den rammer en biograf i nærheden

Anmeld

2. december 2010

Kaufie

Mette, tager alligevel lige det det jordemorbesøg med i dag - man skal jo have noget for pengene, ikk?

Anmeld

2. december 2010

Marco2

Kaufie skriver:

Mette, tager alligevel lige det det jordemorbesøg med i dag - man skal jo have noget for pengene, ikk?

Sku' du ikke heller bruge tiden på fødegangen, så vi kan få billeder og fb??

Anmeld

2. december 2010

Kaufie

Marco2 skriver:

Sku' du ikke heller bruge tiden på fødegangen, så vi kan få billeder og fb??

Tjooooo, men tror faktisk de fødende kvinder vil finde det en smuuule mærkeligt at jeg lister rundt derinde for at tage billeder og notere hvor meget de skriger - blot for at I kan få jeres nysgerrighed stillet 

Well - her er det nyeste mavebillede - 40+3......

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. december 2010

Marco2

Kaufie skriver:

Tjooooo, men tror faktisk de fødende kvinder vil finde det en smuuule mærkeligt at jeg lister rundt derinde for at tage billeder og notere hvor meget de skriger - blot for at I kan få jeres nysgerrighed stillet 

Ja, det kan egentligt godt være de vil finde det underligt 

Flot mave

Anmeld

2. december 2010

Lise

Kaufie skriver:

Du er jo sprængklar - sæt igang...NU!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.