Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2010

Siber

Kaufie skriver:

Mette, er godt træt af at de her plukveer/snyderveer ikke bliver til mere....

hep hep i din retning!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

Lise

Marco2 skriver:

AG - snart på vej i teateret og se Astrid Lindgrens "Madicken". Min mor er igen igen igen igen igen sur og vil ikke med alligevel Men heldigvis springer svigermor til … som altid … så vi ikke står med en spildt billet.

MÅske jeg har overset noget..men ehh...sur...?

Anyways, GOD TUR!!!

Anmeld

4. december 2010

Marco2

MÅske jeg har overset noget..men ehh...sur...?

Anyways, GOD TUR!!!

Ja, hun bliver sur på os sådan cirka en gang om måneden og vil ikke tale med os. Det er ved at være trættende … Og denne gang er hun nu så sur så hun aldrig vil tale med os igen, og ikke vil med juleaften. Der erikke meget vi kan gøre så jeg sagde pænt til hende at hun måtte jo ringe når hun havde lyst til at snakke med os igen, eller hvis hun ændrede mening mht juleaften. Og så gik jeg … og var hun ikke sur så blev hun da helt hys der  Så regner ikke med at høre fra hende de næste mange uger. Er spændt på om hun forbliver sur så hun heller ikke er der når vi får en baby. Men det er hendes valg og vi er ved at være vant til det. NÅ men det er en laang historie som jeg ikke vil trætte med her

Men stykket var godt og Emily synes det var rigtig godt at være i teateret. Stykket kan godt anbefales for vores unger.

AG

Anmeld

4. december 2010

Lise

Marco2 skriver:

Ja, hun bliver sur på os sådan cirka en gang om måneden og vil ikke tale med os. Det er ved at være trættende … Og denne gang er hun nu så sur så hun aldrig vil tale med os igen, og ikke vil med juleaften. Der erikke meget vi kan gøre så jeg sagde pænt til hende at hun måtte jo ringe når hun havde lyst til at snakke med os igen, eller hvis hun ændrede mening mht juleaften. Og så gik jeg … og var hun ikke sur så blev hun da helt hys der  Så regner ikke med at høre fra hende de næste mange uger. Er spændt på om hun forbliver sur så hun heller ikke er der når vi får en baby. Men det er hendes valg og vi er ved at være vant til det. NÅ men det er en laang historie som jeg ikke vil trætte med her

Men stykket var godt og Emily synes det var rigtig godt at være i teateret. Stykket kan godt anbefales for vores unger.

AG

Gisp! Det lyder trættende  Hvad bliver hun sur over? Du behøvs ikke uddybe hvis du ikke har lyst, bliver bare lidt nysgerrig..

Anmeld

4. december 2010

Lise

Lise - kløj's snart i ordet julehjælp

Anmeld

4. december 2010

Joan ( Smallie )

Lise skriver:

Lise - kløj's snart i ordet julehjælp

Anmeld

4. december 2010

linemus

Line - synes det er en dårlig juletradition at vi skal have omgangssyge i december... indtil videre har Kasper og Sebastian været ramt (jeg er lige blevet færdig med at skylle alt, der var i sidstnævntes seng og få det vasket) og Signe var hjemme 1,5 dag med dårlig mave... hvem bliver den næste??... Hader det

Anmeld

4. december 2010

Lene76

linemus skriver:

Line - synes det er en dårlig juletradition at vi skal have omgangssyge i december... indtil videre har Kasper og Sebastian været ramt (jeg er lige blevet færdig med at skylle alt, der var i sidstnævntes seng og få det vasket) og Signe var hjemme 1,5 dag med dårlig mave... hvem bliver den næste??... Hader det

åh kender det kun alt for godt..... Viktor plejer at starte med møb også kommer lungebetændelsen den 23 dec så er alt som det plejer..... for tror desværre han har vundet en omgang møb. vi ska heldigvis til ørelæge på mandag så holder ham lige lidt hen indtil da istedet for at gå til vagtlægen.

Go bedring oppe hos jer, håber ik der er flere der blir smittet med  og den anden ende......

Anmeld

4. december 2010

Kaufie

Mette, ligger nu med 52 cm lang og 3850 g tung babypige på maven :-) Vi røg dog på barselsgangen, da jeg blødte lidt meget og fik lavt blodtryk, men ellers har vi det godt. Det blev en expresfødsel på 2.5 time fra jeg fornemmede at de der plukveer blev hårdere og hyppigere.... Fb og pics senere....

Anmeld

4. december 2010

ka li ja

Kaufie skriver:

Mette, ligger nu med 52 cm lang og 3850 g tung babypige på maven :-) Vi røg dog på barselsgangen, da jeg blødte lidt meget og fik lavt blodtryk, men ellers har vi det godt. Det blev en expresfødsel på 2.5 time fra jeg fornemmede at de der plukveer blev hårdere og hyppigere.... Fb og pics senere....

hvad er det for en snigeren indskudt meddelelse

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE søde, hvor dejligt, glæder mig til at høre mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.