Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2010

Lise

Kaufie skriver:

Naaaah, jeg venter lige til tirsdag kl 10.....

Manden har planlagt noget fusk her i weekenden, som giver ret godt både økonomisk og erfaringsmæssigt for ham, sååååå...... Derudover vil han gerne lige til rollespil mandag aften - så vi er blevet enige om, at vi "skal i gang" når han kommer hjem mandag aften - så jeg regner med at gå i fødsel tirsdag kl 10, når W er afleveret i BH.....

Vældig planlægning, ikke?

Men jo, der er efterhånden en del, der spørger..... Det går mig nu ikke på endnu.....endnu.....

Jeg synes det er en super god plan!

Jeg "planlagde" inden Caspers ankomst at veerne skulle gå igang tidligt morgen stille og roligt. Så kunne Simon afleveres, hvorefter man kunne tage på hospitalet og føde baby, således man kunne hente ham igen bagefter... Veerne gik igang kl 4, han blev afleveret kl 7:15, hospitalet kl 8, fødsel kl 11:37  Vi hentede ham dog ikke, men blev på hospitalet, men alligevel....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

Louise mortil4

Louise - fik en opringning i går aftes af en af naboerne som jeg også er i mødregruppe med sammen med Nanna. Der er planlagt julehygge for mødrene i mødregruppen den 10 december hvor der skal spises ude og bag efter på bar i varde. Jeg havde meldt fra da vi på ingen måde har pengene til det, men hvor ville jeg gerne med.

Mødregruppen ved godt hvordan jeg har det pga sygdom og grunden til at jeg ikke kunne tage med den 10.

Hun ringede så igår aftes for at fortælle mig at de i mødregruppen ville gi mig en blomst, men havde besluttet at de i stedet ville gi mig turen den 10 så jeg kunne komme med for de ville rigtig gerne ha mig med og at den tur nok ville gavne mig mere end en blomst. For f..... hvor jeg hylede, tænk at de vil gøre det for mig, bare at de tænker de vil gi mig en blomst men det her er da bare .... ja ved ikke hva jeg skal kalde det .... for dælen jeg elsker de tøser, dem og deres unger betyder så meget for mig. Hvor ville det var ensomt at bo her uden dem. De er min mødregruppe, vores naboer og mine veninder, vi ses både uden og med mænd og børn, vores unger går i dagpleje og børnehave sammen og de fleste kommer til at gå i skole sammen på kryds og tværs til den tid.

Ville ønske jeg kunne sætte bedre ord å¨hvordan jeg føler for det her er vist lidt rodet, de betyder bare så meget. Hvordan kan jeg nogensinde give dem det samme tilbage som de giver mig.

Hvordan takker jeg dem for den her tur??

Anmeld

26. november 2010

Kaufie

Lise skriver:

Jeg synes det er en super god plan!

Jeg "planlagde" inden Caspers ankomst at veerne skulle gå igang tidligt morgen stille og roligt. Så kunne Simon afleveres, hvorefter man kunne tage på hospitalet og føde baby, således man kunne hente ham igen bagefter... Veerne gik igang kl 4, han blev afleveret kl 7:15, hospitalet kl 8, fødsel kl 11:37  Vi hentede ham dog ikke, men blev på hospitalet, men alligevel....

cool..... 

Jeg har dog fået besked på at komme ind såsnart veerne starter - så derfor vil jeg helst have W afleveret først..... Så må bedsteforældrene eller hans gamle dp-mor hente i børnehaven....

Anmeld

26. november 2010

Kaufie

Mette, glæder sig til at se sønnikes "optræden" til eftermiddagens juletamtam i børnehaven efterfulgt af fødselsdag - ikke lillepigens, men min fars - og så bliver William og jeg hos bedsterne til lørdag aften mens Claus knokler.....

Anmeld

26. november 2010

Anja

Louise mortil4 skriver:

Louise - fik en opringning i går aftes af en af naboerne som jeg også er i mødregruppe med sammen med Nanna. Der er planlagt julehygge for mødrene i mødregruppen den 10 december hvor der skal spises ude og bag efter på bar i varde. Jeg havde meldt fra da vi på ingen måde har pengene til det, men hvor ville jeg gerne med.

Mødregruppen ved godt hvordan jeg har det pga sygdom og grunden til at jeg ikke kunne tage med den 10.

Hun ringede så igår aftes for at fortælle mig at de i mødregruppen ville gi mig en blomst, men havde besluttet at de i stedet ville gi mig turen den 10 så jeg kunne komme med for de ville rigtig gerne ha mig med og at den tur nok ville gavne mig mere end en blomst. For f..... hvor jeg hylede, tænk at de vil gøre det for mig, bare at de tænker de vil gi mig en blomst men det her er da bare .... ja ved ikke hva jeg skal kalde det .... for dælen jeg elsker de tøser, dem og deres unger betyder så meget for mig. Hvor ville det var ensomt at bo her uden dem. De er min mødregruppe, vores naboer og mine veninder, vi ses både uden og med mænd og børn, vores unger går i dagpleje og børnehave sammen og de fleste kommer til at gå i skole sammen på kryds og tværs til den tid.

Ville ønske jeg kunne sætte bedre ord å¨hvordan jeg føler for det her er vist lidt rodet, de betyder bare så meget. Hvordan kan jeg nogensinde give dem det samme tilbage som de giver mig.

Sikke en dejlig mødregruppe!!

De skal vel bare have et tak og måske et kram

Anmeld

26. november 2010

Kaufie

Louise mortil4 skriver:

Hvor er de søde! Og ja, jeg tror såmænd heller ikke de forventer andet end at se, at du er glad 

Anmeld

26. november 2010

Anja

Anja, der stadig venter på at lægen ringer og fortæller om Nova har testet positiv for kighoste! Heldigvis er hun vist i bedring pga antibiotikaen, det er nu et døgn siden hun sidst har haft så kraftigt hosteanfald, at hun stopper med at trække vejret og derved bliver helt lilla og blå i hovedet inden hun igen tager luft ind, ikke ret sjovt skulle jeg hilse og sige, har været ved at gå i panik nogle gange har og har været tæt på at ringe 112

Resultatet af så også, at jeg har både Elias og Esther hjemme, da jeg IKKE må have Nova med i dp og bh så længe vi ikke ved om det er kighoste, da det er voldsomt smitsomt. Manden er først hjemme kl 19 så de måtte blive hjemme, da han jo så ikke kunne hente dem.

Anmeld

26. november 2010

Kaufie

Kaufie skriver:

Mette, glæder sig til at se sønnikes "optræden" til eftermiddagens juletamtam i børnehaven efterfulgt af fødselsdag - ikke lillepigens, men min fars - og så bliver William og jeg hos bedsterne til lørdag aften mens Claus knokler.....

....har efter et blik på vejrudsigten bestemt mig for at tage med hjem i aften - det er alligevel lidt mere betryggende at være inden for 4-500 m fra en falckstation, hvis nu lillesøster vælger at komme før planlagt....

Anmeld

26. november 2010

Monica

Monica - der ikke rigtig har styr på aftens tv kiggeri.... Hva skal man se når der ikke er vild med dans???

Anmeld

26. november 2010

Grynt

Astrid P skriver:

Måtte næsten lige spy lidt da Stig Rossen tonede frem på mit TV. Hans hovede fyldte hele skærmen... Øv, jeg synes han er klæg!

Enig enig. Men da jeg var 18 år og boede i London kendte jeg en sød kvinde der var gammel skole veninde til min svoger. Hun kendte en meget ung Stig Rossen, som var i London på samme tid som jeg, hvor han studerede (vist nok ) Nåhhh, men der mødte jeg ham ret ofte ude hos hende. Stille og rolig og en anelse genert  Han er da så siden ændret sig en del må jeg sige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.