Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lise skriver: Sejt!
Sejt!
Ja, som om der ikke er drøn nok på i forvejen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fååårk - har spekuleret SÅ meget over idag, om jeg skulle optage topmodel+DUM eller om jeg skulle optage DH mens jeg var til forældremøde i børnehaven - at jeg fuldstændigt glemte at optage noget af det
Maria - trænger til juleferie Har en 'hyggelig' afsluttende prøve i sundhedsjura i morgen og jeg kan ikke tage mig sammen til at læse ORDENTLIGT!
Lise skriver: Fååårk - har spekuleret SÅ meget over idag, om jeg skulle optage topmodel+DUM eller om jeg skulle optage DH mens jeg var til forældremøde i børnehaven - at jeg fuldstændigt glemte at optage noget af det
Hehehe, må lige grine lidt....kender godt dilemmaet, men plejer dog ikke at glemme det
Kaufie skriver: Mette, hvis knægt er ......hmmmm....miljøskadet??? William: Mor, hvad er klokken Mig: kvart i otte. William: Nej, klokken er lidt i 5. Mig: Lidt i 5????? William (nu med melodi....): Ja, klokken er lidt i 5, sig uhuhhuhuuuuu...... WTF??? Det er absolut IKKE en sang vi går og synger herhjemme, så....
Mette, hvis knægt er ......hmmmm....miljøskadet???
William: Mor, hvad er klokken
Mig: kvart i otte.
William: Nej, klokken er lidt i 5.
Mig: Lidt i 5?????
William (nu med melodi....): Ja, klokken er lidt i 5, sig uhuhhuhuuuuu......
WTF??? Det er absolut IKKE en sang vi går og synger herhjemme, så....
hahahahahahaha den synger ungerne også her hjemme anede ikke hvad de snakede om da de kom hjem og sagde de ville hører den der med en taxa hjem, uhh uhh
Maria - har sat sig til rette i sofaen med et stort glas kold coca cola og en pose skum-julemænd som selveste nissen er kommet med, og nu skal der bare shoppes julegaver til ungerne, aaahhh. Har glædet mig hele dagen
Mary skriver: Maria - har sat sig til rette i sofaen med et stort glas kold coca cola og en pose skum-julemænd som selveste nissen er kommet med, og nu skal der bare shoppes julegaver til ungerne, aaahhh. Har glædet mig hele dagen
Maria - har lige brugt en mindre formue!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128