Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

Mary

Lise skriver:

Sejt!

Ja, som om der ikke er drøn nok på i forvejen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Lise

Fååårk - har spekuleret SÅ meget over idag, om jeg skulle optage topmodel+DUM eller om jeg skulle optage DH mens jeg var til forældremøde i børnehaven - at jeg fuldstændigt glemte at optage noget af det

Anmeld

24. november 2010

Mary

Maria - trænger til juleferie  Har en 'hyggelig' afsluttende prøve i sundhedsjura i morgen og jeg kan ikke tage mig sammen til at læse ORDENTLIGT! 

Anmeld

24. november 2010

Mary

Lise skriver:

Fååårk - har spekuleret SÅ meget over idag, om jeg skulle optage topmodel+DUM eller om jeg skulle optage DH mens jeg var til forældremøde i børnehaven - at jeg fuldstændigt glemte at optage noget af det

Hehehe, må lige grine lidt....kender godt dilemmaet, men plejer dog ikke at glemme det 

Anmeld

25. november 2010

..

Lise skriver:

Kender det bare SÅ godt..

Anmeld

25. november 2010

ka li ja

Kaufie skriver:

Mette, hvis knægt er ......hmmmm....miljøskadet???

William: Mor, hvad er klokken

Mig: kvart i otte.

William: Nej, klokken er lidt i 5.

Mig: Lidt i 5?????

William (nu med melodi....): Ja, klokken er lidt i 5, sig uhuhhuhuuuuu......

WTF??? Det er absolut IKKE en sang vi går og synger herhjemme, så....

hahahahahahaha den synger ungerne også her hjemme anede ikke hvad de snakede om da de kom hjem og sagde de ville hører den der med en taxa hjem, uhh uhh

Anmeld

25. november 2010

linemus

Line - synes ikke jeg laver andet end at pakke baby ind og ud af flyverdragt og som nu vil tage det stakkels barn med ud i sneen igen igen...

Anmeld

25. november 2010

Mary

Maria - har sat sig til rette i sofaen med et stort glas kold coca cola og en pose skum-julemænd som selveste nissen er kommet med, og nu skal der bare shoppes julegaver til ungerne, aaahhh. Har glædet mig hele dagen 

Anmeld

25. november 2010

Mary

Mary skriver:

Maria - har sat sig til rette i sofaen med et stort glas kold coca cola og en pose skum-julemænd som selveste nissen er kommet med, og nu skal der bare shoppes julegaver til ungerne, aaahhh. Har glædet mig hele dagen 

Maria - har lige brugt en mindre formue!

Anmeld

25. november 2010

Astrid P

Måtte næsten lige spy lidt da Stig Rossen tonede frem på mit TV. Hans hovede fyldte hele skærmen... Øv, jeg synes han er klæg!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.