Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2010

Anja

Hehe, Juliane synger den også  Men det gør nu ikke mig noget at lytte til Rasmud Seebach. Jeg forsøger også at ignorere jeres grimme ord om selvsamme mand på fb 

Uha, jeg er med på den Maria. Tvebakken er blevet hørt en hel del her i huset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2010

Anja

Anja, er lige er kommet hjem fra lægen med Nova. Lægen har en kraftig mistanke om kighoste  Hun blev tjekket af ikke mindre end TO læger. Vi var der en hel time, så hun blev grundigt undersøgt må man sige og der blev lavet en podning som nu skal undersøges. Hun er nu sat i behandlig for det, men vi ved først en af de kommende dage, om det faktisk er kighoste eller bare en virus.

Anmeld

24. november 2010

Lise

Anja skriver:

Anja, er lige er kommet hjem fra lægen med Nova. Lægen har en kraftig mistanke om kighoste  Hun blev tjekket af ikke mindre end TO læger. Vi var der en hel time, så hun blev grundigt undersøgt må man sige og der blev lavet en podning som nu skal undersøges. Hun er nu sat i behandlig for det, men vi ved først en af de kommende dage, om det faktisk er kighoste eller bare en virus.

Puh, det lyder ikke sjovt  Men godt at hun er kontrolleret grundigt, og at de tager det alvorligt... god bedring med hende.

Anmeld

24. november 2010

Lise

Lise skriver:

Lise - skal nu vække Casper fra hans allersødeste søvn, da vi skal til ørelægen om 55 minutter...

Hmm, flade kurver på begge ører. Nøjagtigt ligesom Simon i samme alder..  Næste tjek i starten af januar..

Anmeld

24. november 2010

Anja

Lise skriver:

Hmm, flade kurver på begge ører. Nøjagtigt ligesom Simon i samme alder..  Næste tjek i starten af januar..

Hvad betyder flade kurver??

Anmeld

24. november 2010

Lise

Anja skriver:

Hvad betyder flade kurver??

Vist nok at der er væske i mellemøret.... Der er noget der skal vibrere der ikke kan viberere  Det er det dræn afhjælper. Tror jeg nok.

Anmeld

24. november 2010

linemus

Line - synes der burde være en følg-børnene-hjem-fra-børnehave-ordning, når der er snevejr...

Line - man burde sidde i sofaen med tæppe på og en kop kakao og en bog og kigge ud på det flotte snevejr (med tryk på ud) og bare nyde freden (drømmescenariet )

Anmeld

24. november 2010

Hyner

Grynt/Tina skriver:

Hej Hyner, sytes det er længe siden vi har hørt fra dig

Hvad er det for noget med du bor hos svigermor??? Er alt vel hjemme hos jer?

Grynt 

Hej søde..

Har først lige set dit citat..... 

Jamen vi er ved at opgradere vores hus så vi har sovet i campingvogn i knap 3uger, og da det ligesom blev os en kende for koldt valgte vi at "flytte" hjem til svigermekanikken indtil vi kan komme hjem igen...

Vi har både rykket bad, køkken og bryggers ud, så har vi lagt gulvvarme og ja klinker i lortet, så nu mangler vi "bare" at få noget gips på loftet så jeg kan komme igang med at spartle mig grøn i hovedet.... Vores plan er at vi skal være færdige til jul, så vi har rimelig meget der skal nåes inden da. Derfor er det kun meget sparsomt at jeg får tid til at kigge herinde...

Men håber da at i alle har det super godt...

Knus og tak for din tanke   Henriette

Anmeld

24. november 2010

Mary

Lise skriver:

Vist nok at der er væske i mellemøret.... Der er noget der skal vibrere der ikke kan viberere  Det er det dræn afhjælper. Tror jeg nok.

Lige præcis. Annikas var også helt flade på begge ører, og skal ha drøn i begge sider på mandag. Jeg er så spændt på hvordan hun får det bagefter 

Anmeld

24. november 2010

Lise

Mary skriver:

Lige præcis. Annikas var også helt flade på begge ører, og skal ha drøn i begge sider på mandag. Jeg er så spændt på hvordan hun får det bagefter 

Sejt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.