Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2010

Joan ( Smallie )

Joan der lige har taget friskbagt franskbrød ud af ovnen. Rigtig sødmælks franskbrød må det være. Var lige over og hente mælk lige fra koen ved naboen. Og måtte kæmpe med ungerne om at få det mælk jeg skulle bruge. Så det kan de rigtig godt lide.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

bette

bløder ret meget :S 

Anmeld

27. november 2010

Marco2

AG - som knækkede sin ene fortand igår. Fedt at gå rundt med hele weekenden 

Anmeld

27. november 2010

Kaufie

bette skriver:

bløder ret meget  

Lyder ikke rart - mens, eller???

Anmeld

27. november 2010

Kaufie

Mette, home alone med William Krudtugle, der nok får lov at se lidt mere tv og spille lidt mere wii, end jeg synes om - men hvad gør man ikke for at undgå gulv-lege.....

Anmeld

27. november 2010

heaven

Jannie  - hygge "næsten sneet inde"dag idag med Lasse... og nu vil jeg have fjernet det værest støv mm, så der er klar til at vi kan pynte op til jul imorgen

Anmeld

27. november 2010

Marco2

Så er det pyntet til jul og lavet kalenderlysdekoration og Emsen har lavet to fine jueldekorationer. Nu vil vi ta' en morfar på sofaen inden vi vil begive os ud i sneen inden vi sner helt inde.

Anmeld

27. november 2010

bette

Kaufie skriver:

Lyder ikke rart - mens, eller???

jeps bare enorm voldsomt.. har skiftet bind 6 gange i nat og alligevel er sengen og dynen fyldt med blod.. har fået piller til at mindske blødningen af vagtlægen

Anmeld

28. november 2010

Marco2

AG - hvis hund lige er blevet overfaldet af en kamphund. Heldigvis var ejeren ikke langt væk og ingen synlige skader på vores hund, men han er godt nok påvirket og det er vi sørme også. Emily blev vildt forskrækket.

Anmeld

28. november 2010

ka li ja

mega øv.... ville gerne grave mig ned i et år!

nogen der kender en mand der vil kæreste med mig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.