Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Joan der lige har taget friskbagt franskbrød ud af ovnen. Rigtig sødmælks franskbrød må det være. Var lige over og hente mælk lige fra koen ved naboen. Og måtte kæmpe med ungerne om at få det mælk jeg skulle bruge. Så det kan de rigtig godt lide.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bløder ret meget :S
AG - som knækkede sin ene fortand igår. Fedt at gå rundt med hele weekenden
bette skriver: bløder ret meget
bløder ret meget
Lyder ikke rart - mens, eller???
Mette, home alone med William Krudtugle, der nok får lov at se lidt mere tv og spille lidt mere wii, end jeg synes om - men hvad gør man ikke for at undgå gulv-lege.....
Jannie - hygge "næsten sneet inde"dag idag med Lasse... og nu vil jeg have fjernet det værest støv mm, så der er klar til at vi kan pynte op til jul imorgen
Så er det pyntet til jul og lavet kalenderlysdekoration og Emsen har lavet to fine jueldekorationer. Nu vil vi ta' en morfar på sofaen inden vi vil begive os ud i sneen inden vi sner helt inde.
Kaufie skriver: Lyder ikke rart - mens, eller???
jeps bare enorm voldsomt.. har skiftet bind 6 gange i nat og alligevel er sengen og dynen fyldt med blod.. har fået piller til at mindske blødningen af vagtlægen
AG - hvis hund lige er blevet overfaldet af en kamphund. Heldigvis var ejeren ikke langt væk og ingen synlige skader på vores hund, men han er godt nok påvirket og det er vi sørme også. Emily blev vildt forskrækket.
mega øv.... ville gerne grave mig ned i et år!
nogen der kender en mand der vil kæreste med mig?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128