Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2010

Siber

Marco2 skriver:

AG - hvis hund lige er blevet overfaldet af en kamphund. Heldigvis var ejeren ikke langt væk og ingen synlige skader på vores hund, men han er godt nok påvirket og det er vi sørme også. Emily blev vildt forskrækket.

øv stakkels jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

heaven

Jannie - rigtig syg af lungebetændelse, av av av av!!!!

Anmeld

29. november 2010

Kaufie

Mette, med færdigbagt baby.......

- og god bedring til Jannie

Anmeld

29. november 2010

Mary

Maria - skal endelig idag have Annika til ørelægen. Synes ventetiden fra vi opdagede hun ikke kan høre ordentlig, og til idag, har været lang, pga visheden om hvordan hun har det  Men nu skal hun endelig endelig endelig(!) ha de dræn i ørene. Desværre er hun ret sulten, har aldrig før haft et fastende barn

Anmeld

29. november 2010

Marco2

AG - som nu vil køre til tandlæge og få ny fortand efter den "gamle" tabte kampen mod en lakrids i fredags …

Anmeld

29. november 2010

Millebasse

Camilla - som er begyndt at arbejde igen efter 13 dejlige måneder hjemme..

Anmeld

30. november 2010

bette

startede lige morgnen ud med 40 min hvor mikkel bare var meeega vred... aner ik hvad der triggerede det.. 

han slog og sparkede mig og kastede ting på mig og sagde at han ville slå mig i hovedet osv osv.. det gør mig bare så ondt indeni at se ham på den måde.,. 

det virker som om han slet ikke er sig selv.. men besat.. :S

bh har taget kontakt med deres børnepsykolog som skal hjælpe mig så godt hun kan... det ser jeg frem til. 

Anmeld

30. november 2010

Lise

Lise - har været vågen den ganze nacht med en varm feberbaby

Anmeld

30. november 2010

Marco2

AG - hjemme med sygt barn

Anmeld

30. november 2010

Kaufie

Mette, tror ikke "aftalen" om at veerne starter om en time holder..... I stedet sender jeg så god bedring til de syge børn og til Bette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.