Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

ivfmarie

Marie... der har svært ved at få hænderne efter weekendens bevis på at alt den skide hundetræning giver pote!

Og desuden glæder sig MAX til at se jer IRL den 19. december... Jeg har bare fåret snakket ALT for lidt med jer herinde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

ivfmarie

Lise skriver:

Lise - var egentlig gået i seng, men der var nogen der fløjtede derinde...  ...gentagne gange... - Og der var kun mig og Casper  YAIKS, det er bare ikke mig sådan noget. Måtte stå op og se fjernsyn.

.. det kan jeg da godt forstå - du er jo så lækker!

Anmeld

1. november 2010

Lise

ivfmarie skriver:

.. det kan jeg da godt forstå - du er jo så lækker!

Harh - du er søøøj   

Glæder mig også MAX til d. 19. dec. Pønser på at lade bedsterne passe mindstemanden, så jeg har mere tid til at snakke med jer.

Anmeld

1. november 2010

ivfmarie

Lise skriver:

Harh - du er søøøj   

Glæder mig også MAX til d. 19. dec. Pønser på at lade bedsterne passe mindstemanden, så jeg har mere tid til at snakke med jer.

Jamen, vi vil jo også gerne se ham! Og en i en stue fyldt med kompetente mødre skulle det da nok være muligt for dig at få et par minutters fred?

Anmeld

1. november 2010

Kaufie

Mette, undrer sig over at jeg SKAL op og snakke med store bogstaver for at få knægten ud af døren - men derefter er der ingen problem..... Han bliver bare ved indtil han får den reaktion - og jeg HADER det.

- er i øvrigt 36+0 i dag....

Anmeld

1. november 2010

Lise

ivfmarie skriver:

Jamen, vi vil jo også gerne se ham! Og en i en stue fyldt med kompetente mødre skulle det da nok være muligt for dig at få et par minutters fred?

Hvad nu hvis jeg tager et billede med af ham?

Ej, tænker lige. Han er absolut seværdig - meget sød lille fyr...meeen så skal han ha mad og så skal han ha ren ble og så skal han ha rent tøj og så skal jeg tørre hans gylp op fra gulvet etc etc.

Anmeld

1. november 2010

linemus

Lise skriver:

Hvad nu hvis jeg tager et billede med af ham?

Ej, tænker lige. Han er absolut seværdig - meget sød lille fyr...meeen så skal han ha mad og så skal han ha ren ble og så skal han ha rent tøj og så skal jeg tørre hans gylp op fra gulvet etc etc.

Kan han ikke ligge i et hjørne og sludre med Sofie?

(ønsketænkning)

Anmeld

1. november 2010

Anja

Anja, nu med en lille Nova, der vejer 4400 og er 53½ cm  - er 4 uger gammel og er vokset 400g og ½ cm siden fødslen  - hun har ikke lige frem travlt, men sp er tilfreds  

Anmeld

1. november 2010

Lise

Lise - kunne have nået så meget de fire timer Casper sov formiddagslur idag - men det gjorde jeg ikke

Anmeld

1. november 2010

Lise

linemus skriver:

Kan han ikke ligge i et hjørne og sludre med Sofie?

(ønsketænkning)

Jamen, det kan han da  God ide...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.