Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2010

linemus

Line - GLAD og tilfreds efter en dejlig veloverstået barnedåb i går og en hel nat i min seng i forsøg på at indhente det selvforskyldte søvnunderskud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Lene76

Lene - masser af overskud idag, ved ik helt hvor det kommer fra hehe så nu ska ungerne og jeg bage kanelsnegle

Tillykke med dåben af bettemus igår Line

og bette vi er mange herinde som gerne vil være dine veninder det er jeg sikker på  

Anmeld

18. oktober 2010

Lise

Lise - med søn der har sovet i barnevogn i TRE timer nu. Og hvad har jeg nået at lave imens? (ikke meget kan jeg afsløre!!!!). Har lyst til at se til ham, men så vågner han jo bare, og det dur jo heller ikke

Anmeld

18. oktober 2010

Lise

linemus skriver:

Line - GLAD og tilfreds efter en dejlig veloverstået barnedåb i går og en hel nat i min seng i forsøg på at indhente det selvforskyldte søvnunderskud

Tillykke med hende

Hvad endte menuen med at stå på?

Anmeld

18. oktober 2010

linemus

Lene76 skriver:

Lene - masser af overskud idag, ved ik helt hvor det kommer fra hehe så nu ska ungerne og jeg bage kanelsnegle

Tillykke med dåben af bettemus igår Line

og bette vi er mange herinde som gerne vil være dine veninder det er jeg sikker på  

Tak Lene

Anmeld

18. oktober 2010

linemus

Lise skriver:

Tillykke med hende

Hvad endte menuen med at stå på?

Tak Jeg laver lige et barnedåbsindlæg, når jeg får styr på billederne, så får du også menuen at se. Det blev buffet med alt muligt lækkert. Det var jo ret spændende, hvordan det blev modtaget, da der ikke var skyggen af kød/fisk, men alle var begejstrede, så det var al umagen (og timerne!!) værd

Anmeld

18. oktober 2010

Kaufie

linemus skriver:

Tillykke med dåbsbarnet! Glæder mig til at læse dåbsindlægget når du vågner op til dåd igen.....

Anmeld

18. oktober 2010

Anja

Har haft besøg af sp i dag, og min lille Nova er nu nået op på sin fødselsvægt igen, dejligt

Anmeld

18. oktober 2010

BellaT

bette skriver:

føler mig lidt ensom.. har godt nok ikke ret mange veninder kan jeg mærke... kæft hvor er det ynkeligt.. 

Kender det. Mistede min bedste veninde fuldstændigt, da jeg fik Phillip. 

Anmeld

19. oktober 2010

bette

BellaT skriver:

Kender det. Mistede min bedste veninde fuldstændigt, da jeg fik Phillip. 

synes det er så råddent 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.