Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

linemus

birgittemarie skriver:

Træt, latent rasende og stresset. Og ked af, at det mestensdels går ud over NM, som jo bare er en grænsesøgende, 3-årig frækkert.

Har lyst til at høre meget høj, ondskabsfuld musik og råbe og skrige.

Må jeg være med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Louise mortil4

Freja siger "mor lugter ikke af ko" mor spørger "hva lugter jeg så af??" Freja siger "du lugter af penge " *g* altså de unger

Anmeld

25. august 2010

Kaufie

Mette, har spist italiensk tapas nok for det næste lange stykke tid - både frokost og forret til aften..... 

Anmeld

25. august 2010

Kaufie

ka li ja skriver:

nyyyyd nu at sov til længere end kl 5

WILL DO!!

Manden smutter kl 6.15 og har fået besked på IKKE at vække mig inden han går.....

Luxus at kunne sove HELT til kl 7 og spise morgenmad i ro og fred

Anmeld

25. august 2010

birgittemarie

ka li ja skriver:

kender det... kan du ikke sende familien hjemmfra og så hører højt ondt musik og skrige igennem!??

kæmpe kram fra mig

Nej, det kan jeg ikke engang, for den lille pige vil ikke vige to cm. fra mit bukseben for tiden og lillemanden bliver stadig ammet, så ham kan jeg heller ikke undvære. Meeen i dag er det ikke så slemt og ind i mellem lykkes det mig at stå op så tidligt, at NM stadig sover og AM kan lægges til formiddagslur, før hun vågner og så er der lidt fred.

Men nøøøj, hvor jeg glæder mig til at være helt alene bare i nogle timer engang igen...

Og tak for tanken og krammet.

Knus B

Anmeld

25. august 2010

birgittemarie

Stumpen skriver:

Kæmpe krammer

Tusind tak

Anmeld

25. august 2010

birgittemarie

You may!!!

Anmeld

26. august 2010

Kaufie

Mette, måtte bryde UD af vores eget hus i morges, da min nøgle lå under måtten og Claus havde låst da han kørte kl 6.15.

Godt man bor i stueplan.... 

Anmeld

26. august 2010

Marco2

birgittemarie skriver:

Nej, det kan jeg ikke engang, for den lille pige vil ikke vige to cm. fra mit bukseben for tiden og lillemanden bliver stadig ammet, så ham kan jeg heller ikke undvære. Meeen i dag er det ikke så slemt og ind i mellem lykkes det mig at stå op så tidligt, at NM stadig sover og AM kan lægges til formiddagslur, før hun vågner og så er der lidt fred.

Men nøøøj, hvor jeg glæder mig til at være helt alene bare i nogle timer engang igen...

Og tak for tanken og krammet.

Knus B

Hvornår starter hun i børnehave?

Så kan du da få lidt fred med kun mindstemanden hjemme

Knus AG

Anmeld

26. august 2010

Siber

Rikke - er sygemeldt til torsdag hvor jeg skal til læge igen. Min leder sagde at hvis jeg kom tilbage til arbejde, så skal jeg være kontormus, og ikke være sammen med børnene! Så nu er det slappe på sofa og strikke lidt og se på tv med knald gode serier.............øh not! ingen gode serie på norsk tv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.