Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
birgittemarie skriver: Træt, latent rasende og stresset. Og ked af, at det mestensdels går ud over NM, som jo bare er en grænsesøgende, 3-årig frækkert. Har lyst til at høre meget høj, ondskabsfuld musik og råbe og skrige.
Træt, latent rasende og stresset. Og ked af, at det mestensdels går ud over NM, som jo bare er en grænsesøgende, 3-årig frækkert.
Har lyst til at høre meget høj, ondskabsfuld musik og råbe og skrige.
kender det... kan du ikke sende familien hjemmfra og så hører højt ondt musik og skrige igennem!??
kæmpe kram fra mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ka li ja skriver: aj hold nu op. jeg bor da ikke langt væk!! bor jo lige midt i hjertet af danmark kom bare jeg har tit besøg af astrid og familien
aj hold nu op. jeg bor da ikke langt væk!! bor jo lige midt i hjertet af danmark
kom bare
jeg har tit besøg af astrid og familien
Du bor far far away.. Jeg var til frisør i går og hold da kæft en 10 års barnefritz jeg kom hjem med
Kaufie skriver: Mette, skal til institutseminar hele dagen i morgen. Emnet er det, jeg skulle have beskæftiget mig med hele efterår/vinter/forår hvis ikke lige det var fordi jeg havde andre planer..... Men glæder mig til frokost, rundvisning på Nordkraft og middag på Azzura...og så en nat uden barn!!
Mette, skal til institutseminar hele dagen i morgen. Emnet er det, jeg skulle have beskæftiget mig med hele efterår/vinter/forår hvis ikke lige det var fordi jeg havde andre planer..... Men glæder mig til frokost, rundvisning på Nordkraft og middag på Azzura...og så en nat uden barn!!
nyyyyd nu at sov til længere end kl 5
Mary skriver: Maria - har 4 års bryllupsdag idag, og håber at der ikke går alt for mange år før vi får vores kirkelig velsignelse som jeg drømmer om Men hvor er det bare vildt, at det er 4 år siden vi giftede os!
Maria - har 4 års bryllupsdag idag, og håber at der ikke går alt for mange år før vi får vores kirkelig velsignelse som jeg drømmer om Men hvor er det bare vildt, at det er 4 år siden vi giftede os!
stort tillykke med dagen
var ellers gået i seng.. men kan slet ikke finde ro.. har mega kvalme og kan slet ikke finde ud af det med fødslen inde i hovedet lige nu..
blev lige pludselig super bange for at føde...
Rikke - arhhhh kan ikke sove, kl er 4.39 og har ligget vågen i 2 timer, så derfor sidder jeg her!
Siber skriver: Rikke - arhhhh kan ikke sove, kl er 4.39 og har ligget vågen i 2 timer, så derfor sidder jeg her!
Stakkels ven... Driller maven?
ivfmarie skriver: Stakkels ven... Driller maven?
ja også er der bare 1000 ting i mit hovede.
Jeg skal være hjemme i dag, så jeg tror lliiigggeee jeg skal have en morfar senere!!!
Helle - burde læse videnskabsteori. Har trods alt 600 sider at læse inden fredag.
Mary skriver: Har du undersøgt om skolen tilbyder en afdragsordning? Det gør de på denne skole http://www.zcd.dk/index.php?side=zoneterapi-uddannelsen 24 rater á 2000 kr. Jeg ved godt det er meget hver måned, men måske en del nemmere end at spare sammen? Hvis I får sparet sammen kan du jo altid smide de penge på bordet og så få mindre månedlige afdrag. Det var bare en tanke. Jeg synes selv det er rigtig spændende!!
Har du undersøgt om skolen tilbyder en afdragsordning? Det gør de på denne skole http://www.zcd.dk/index.php?side=zoneterapi-uddannelsen 24 rater á 2000 kr. Jeg ved godt det er meget hver måned, men måske en del nemmere end at spare sammen? Hvis I får sparet sammen kan du jo altid smide de penge på bordet og så få mindre månedlige afdrag. Det var bare en tanke. Jeg synes selv det er rigtig spændende!!
Hej du...
I kolding er der også betalingsrater, hvor det så lyder at man betaler 18000 første ganga og så 9etellerandet de andre gange... Så spares skal der uanset hvad. Og jeg vil helst have alle penge hjemme,så jeg er sikker ved betaling.
Krams
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128