Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2010

Kaufie

Mette, har haft en god weekend med 30 års fødselsdag, barselsbesøg i mødregruppen, 1,5 times lur med sønnike på sofaen og ser nu frem til en formentlig hård arbejdsuge med seminar hele onsdag og forhåbentlig snarlig afklaring på vikar/ikke-vikar spørgsmålet.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

Marco2

Ag - hjemkommet fra feeeed golfweekend med tøserne med lækkert hotel og masser af spas, når man sætter 10 tøser sammen 

Anmeld

22. august 2010

linemus

Lise og Trine: Do it

Kalaha: Ih, er det imorgen?!! Kæmpe stort tillykke med ham Vi vil tænke på jer. Går det godt i skolen? Sebastian har simpelthen haft så godt af at få nogle større udfordringer. Og jeg skal nok snart sende de billeder

Line - forkølet working mum og fulltime hausfrau på samme tid

Anmeld

23. august 2010

ka li ja

linemus skriver:

Lise og Trine: Do it

Kalaha: Ih, er det imorgen?!! Kæmpe stort tillykke med ham Vi vil tænke på jer. Går det godt i skolen? Sebastian har simpelthen haft så godt af at få nogle større udfordringer. Og jeg skal nok snart sende de billeder

Line - forkølet working mum og fulltime hausfrau på samme tid

nej det er først tirsdag men holder det i dag, da alle kunne komme med så

jeg har ikke haft ham den sidste uge, så aner faktisk ikke hvordan det går i skolen, men er meget meget spændt på at hører det

ja trine og lise!! do it!!!

Anmeld

23. august 2010

Muffinmus

ENIG; vil super gerne se jer med noget andet garn!!!

Så kom i gang tøser og lad frisøren inspirere jer:-)

Anmeld

23. august 2010

Kaufie

Mette, har pt en overordentlig aktiv dame i maven, der insisterer på at gøre opmærksom på sig selv når jeg skal forsøge at koncentrere mig...... Synes på en gang det er dejligt  og pisseirriterende.....

Anmeld

23. august 2010

Lise

ka li ja skriver:

ja trine og lise!! do it!!!

Åhhh, jeg vil gerne, men ved ikke om jeg tør... hvem vil man lige turde gå ind til og regne med at de ville lave noget lækkert garn på mig?

Gad godt ha' dig til det  men hvorfor skal du bo så langt væk???

Anmeld

23. august 2010

birgittemarie

Træt, latent rasende og stresset. Og ked af, at det mestensdels går ud over NM, som jo bare er en grænsesøgende, 3-årig frækkert.

Har lyst til at høre meget høj, ondskabsfuld musik og råbe og skrige.

Anmeld

23. august 2010

Stumpen

birgittemarie skriver:

Træt, latent rasende og stresset. Og ked af, at det mestensdels går ud over NM, som jo bare er en grænsesøgende, 3-årig frækkert.

Har lyst til at høre meget høj, ondskabsfuld musik og råbe og skrige.

Kæmpe krammer

Anmeld

23. august 2010

Stumpen

en 12 timers vagt skal overståes i denne uge og så  har jeg 3 ugers ferie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.