Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2010

Hyner

Skal skrabe 70.000 sammen, så jeg kan starte på zoneterapi-uddannelsen i september næste år..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

Grynt

Hyner skriver:

Skal skrabe 70.000 sammen, så jeg kan starte på zoneterapi-uddannelsen i september næste år..

woow det var da også en slags penge  Er du slet ikke berettiget til nogen form for støtte? Hvor lang tid tager det...fortæl fortæl

Grynt, som sukker efter en ny uddannelse

Anmeld

24. august 2010

Hyner

Grynt/Tina skriver:

woow det var da også en slags penge  Er du slet ikke berettiget til nogen form for støtte? Hvor lang tid tager det...fortæl fortæl

Grynt, som sukker efter en ny uddannelse

Det er ikke en SU berettiget uddannelse da man kan tage den mens man arbejder på fuld tid (37timer) Dog må man gerne stemple mens man læser.. Man skal kun være på skolen 1 dag den ene uge og 2dage den anden. 

Det tager 2år og det er incl.diverse ferier. 

Jeg har været til info aften og der blev jeg totalt solgt. Jeg har hirret efter et drømmejob efter mit knæk i ryggen, så jeg ikke kunne arbejde som maler mere...

Nu er der bare tilbage at sparre hvor der sparres kan og håbe der er en rig onkel "over there" som bidrager med et mega beløb...

Anmeld

24. august 2010

Mary

Maria - har 4 års bryllupsdag idag, og håber at der ikke går alt for mange år før vi får vores kirkelig velsignelse som jeg drømmer om Men hvor er det bare vildt, at det er 4 år siden vi giftede os! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. august 2010

Grynt

Hyner skriver:

Det er ikke en SU berettiget uddannelse da man kan tage den mens man arbejder på fuld tid (37timer) Dog må man gerne stemple mens man læser.. Man skal kun være på skolen 1 dag den ene uge og 2dage den anden. 

Det tager 2år og det er incl.diverse ferier. 

Jeg har været til info aften og der blev jeg totalt solgt. Jeg har hirret efter et drømmejob efter mit knæk i ryggen, så jeg ikke kunne arbejde som maler mere...

Nu er der bare tilbage at sparre hvor der sparres kan og håbe der er en rig onkel "over there" som bidrager med et mega beløb...

jeg brænder også for en ny uddannelse. Den kan man også læse ved siden af sit job. Men med 2 børn med specielle behov og som kræver meget af mig/os magter jeg det bare ikke. Jeg kan hellere ikke få su til den ej heller udd. orlov. Jeg gad virkelig godt at tage 1 år ud af kalenderen og læse, men det kommer der jo ligesom ingen mad på bordet af ej heller kan regninger betales....så jeg tænker stadig 

Anmeld

24. august 2010

Kaufie

Mette, skal til institutseminar hele dagen i morgen. Emnet er det, jeg skulle have beskæftiget mig med hele efterår/vinter/forår hvis ikke lige det var fordi jeg havde andre planer..... Men glæder mig til frokost, rundvisning på Nordkraft og middag på Azzura...og så en nat uden barn!!

Anmeld

24. august 2010

Lise

Mary skriver:

Maria - har 4 års bryllupsdag idag, og håber at der ikke går alt for mange år før vi får vores kirkelig velsignelse som jeg drømmer om Men hvor er det bare vildt, at det er 4 år siden vi giftede os! 

Tillykke

Anmeld

24. august 2010

Lene76

Mary skriver:

Tillykke med dagen  jeg var til Madonna koncert for 4 år siden denne dag og blev så gift med min dejlige mand den 26  så på torsdag har jeg bryllupsdag

Anmeld

24. august 2010

Mary

Hyner skriver:

Har du undersøgt om skolen tilbyder en afdragsordning? Det gør de på denne skole  http://www.zcd.dk/index.php?side=zoneterapi-uddannelsen 24 rater á 2000 kr. Jeg ved godt det er meget hver måned, men måske en del nemmere end at spare sammen?  Hvis I får sparet sammen kan du jo altid smide de penge på bordet og så få mindre månedlige afdrag. Det var bare en tanke. Jeg synes selv det er rigtig spændende!!

Anmeld

24. august 2010

ka li ja

Lise skriver:

Åhhh, jeg vil gerne, men ved ikke om jeg tør... hvem vil man lige turde gå ind til og regne med at de ville lave noget lækkert garn på mig?

Gad godt ha' dig til det  men hvorfor skal du bo så langt væk???

aj hold nu op. jeg bor da ikke langt væk!! bor jo lige midt i hjertet af danmark

kom bare

jeg har tit besøg af astrid og familien

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.