Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2010

Mary

Maria - gad virkelig godt prøve at ha en hel(!) dag hvor der ikke var et eneste andet menneske end mig selv i huset! Jeg trænger til det så meget efterhånden! Har slet ikke prøvet det siden en gang i december, bare at være lidt alene......bare lidt! - ah, kun den aften hvor jeg havde sendt manden til fødselsdag med ungerne imens jeg havde febervildelse og kvalme herhjemme, men den gælder altså ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

Lise

Lise - tænker på at klippe garnet af..

Anmeld

21. august 2010

Tynen

Trine - Overvejer at farve håret mørkt

Anmeld

21. august 2010

Tynen

Mary skriver:

Maria - gad virkelig godt prøve at ha en hel(!) dag hvor der ikke var et eneste andet menneske end mig selv i huset! Jeg trænger til det så meget efterhånden! Har slet ikke prøvet det siden en gang i december, bare at være lidt alene......bare lidt! - ah, kun den aften hvor jeg havde sendt manden til fødselsdag med ungerne imens jeg havde febervildelse og kvalme herhjemme, men den gælder altså ikke.

Kender følelsen!

Anmeld

21. august 2010

Siber

Rikke - har haft fremmed kat i haven, til tøsernes store fornøjelse, men da den prøvede at komme ind, blev det nok for faderen, så han jagede den væk. Men så kom Alma ind, dybt alvorlig (helt ned til storetåen) "far katten bliver altså ked af det!

Det er ikke nemt at være far!

Anmeld

22. august 2010

bette

Siber skriver:

Rikke - har haft fremmed kat i haven, til tøsernes store fornøjelse, men da den prøvede at komme ind, blev det nok for faderen, så han jagede den væk. Men så kom Alma ind, dybt alvorlig (helt ned til storetåen) "far katten bliver altså ked af det!

Det er ikke nemt at være far!

hehe de kære børn altså

Anmeld

22. august 2010

Siber

Rikke - er hormonel og sur, pisse sur!

Anmeld

22. august 2010

bette

Siber skriver:

Rikke - er hormonel og sur, pisse sur!

hvorfor nu det?? siber... man skal altså slappe af på en søndag

Anmeld

22. august 2010

ka li ja

karina - har lyst til en kæmpe kyllinge kebabrulle...

og skal ha ordnet hjemmet til fødselsdag til i morgen.. men gider ikke.... er træt

Anmeld

22. august 2010

Grynt

Har haft en ganske hyggelig weekend med kollegaerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.