Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

ka li ja

Marco2 skriver:

Nej nej nej, det må I ikke sige!!!! Sådan en aften her er da helt umulig. Hold nu kæft hun har været hysterisk. Råbt og skreget som vi ALDRIG har set før, og til sidst var hun så opkørt af arrigskab, gråd og hidsighed at hun knap kunne få luft. Jeg mistede tålmodigheden og gik ned, men nøj Thomsen har en tålmodighed der burde gi' en guldmedalje... Han sad troligt roligt at få hende dæmpet og til sidst overgav hun sig og ville ha' et knus. Fuuuck en aften. Og I må ikke engang true med at det kan ta' et halvt år. Hun plejer jo altid at være så sød og nem!

du har sgu haft det alt for nemt indtil vidre.. du har godt af at prøve at ha et rigtigt barn lol

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

Tynen

19. august 2010

Marco2

du har sgu haft det alt for nemt indtil vidre.. du har godt af at prøve at ha et rigtigt barn lol

Hun var igår heldigvis den dejlige nemme pige hun plejer at være. Om morgenen efter hendes "flip" hørte jeg at hun sagde til Thomas da de var ude at børste tænder "Jeg var godt nok sur i går inden jeg skulle sove …" så hun har da åbenbart selv reflekteret over det 

men ingen probs igår

Anmeld

19. august 2010

ivfmarie

Tynen skriver:

Så er det dælme sagt! FAKTUM!

http://www.youtube.com/watch?v=mIvfe0F2LZM

Hooooold da kæft mand!! HVOR har de støvet ham op? Jeg fatter ikke at journalisten ikke knækker sammen af grin! FAKTUM!

Anmeld

19. august 2010

Anja

Har været til sidste lægetjek denne graviditet og alt så fint ud og lillesøster blev skønnet til 1900g

Anja 31+6

Anmeld

20. august 2010

Muffinmus

ivfmarie skriver:

Hooooold da kæft mand!! HVOR har de støvet ham op? Jeg fatter ikke at journalisten ikke knækker sammen af grin! FAKTUM!

ha, lo, men hvor er han da sød...jeg syne han var en sød knægt selv om han tydeligvis har lidt problemer:-)

Anmeld

20. august 2010

ivfmarie

Marie - er simpelthen på vej på campingsferie med manden! Og med uden børn

Anmeld

20. august 2010

Siber

ivfmarie skriver:

Marie - er simpelthen på vej på campingsferie med manden! Og med uden børn

god ferie!

Anmeld

20. august 2010

Joan ( Smallie )

Joan der tænker om der er nogen der mangler drenge tøj eller kender nogen der mangler det er meget billig eller helt gratis.

Anmeld

20. august 2010

Astrid P

Er alene hjemme indtil i morgen eftermiddag. Dette er blevet fejret med en gang undervisningsforberedelse og årsplanlægning, men nu står den på film og sofahygge!

Tænk, at man kan nyde stilhed så meget... Ahhhhhh!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.