Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maria - nyder at have fået bil!!! ....så kører vi lige ud at handle, så henter vi lige pigerne tidligere, så kører vi lige en tur Tralalalalaaaaaa
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nadi skriver: Nadi - har gået uden bh i dag
Nadi - har gået uden bh i dag
Sidst jeg gjorde det, fik jeg slid-mærker på lårene!
Susan1978 skriver: Susan som er i Belgien Antwerpen på firma rejse - kæft jeg er ringe til at flyve.. mine ører gør stadig ondt og det er nu 5 timer siden vi landede.. her er 28 grader og meget varmt.. bor på det hyggeligste lille hotel - alt er meget gammeldags og ham sales manageren som jeg rejser med siger jeg bare skal vente til at se den service der er til morgenmaden.. har været på det første kundebesøg her i eftermiddag og nu venter jeg bare på at vi skal ud at spise kl. 1930. billede af mig i min kæmpe seng..
Susan som er i Belgien Antwerpen på firma rejse - kæft jeg er ringe til at flyve.. mine ører gør stadig ondt og det er nu 5 timer siden vi landede..
her er 28 grader og meget varmt.. bor på det hyggeligste lille hotel - alt er meget gammeldags og ham sales manageren som jeg rejser med siger jeg bare skal vente til at se den service der er til morgenmaden..
har været på det første kundebesøg her i eftermiddag og nu venter jeg bare på at vi skal ud at spise kl. 1930.
billede af mig i min kæmpe seng..
Nice! Og meget retro-agtigt... Lidt bum bum.. lummert hovedgærde til den seng der
ivfmarie skriver: Nice! Og meget retro-agtigt... Lidt bum bum.. lummert hovedgærde til den seng der
haha ja tænkte også om det var sådan en seng til mønter lol
men glæder mig til at høere om morgenmaden var go eller skidt
Lise - hjemme igen
Rikke - har ferie nu og i 5 uger!!! Vi rejser lørdag morgen!
linemus skriver: Overskuds-Line der har holdt alle unger hjemme idag og taget på naturlegepladsen med madpakker og ih hvor vi hygger Billedspam følger i aften
Overskuds-Line der har holdt alle unger hjemme idag og taget på naturlegepladsen med madpakker og ih hvor vi hygger Billedspam følger i aften
Vildt... sejt!
RESPEKT!!!!!
ivfmarie skriver: Sidst jeg gjorde det, fik jeg slid-mærker på lårene!
hahahhaa kæft en go kommentar..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128