Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2010

linemus

ivfmarie skriver:

Vildt... sejt!

Jeg er også helt stolt, og jeg har endda bevaret roen hele dagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

linemus

Line - lorteaften, der skulle have været min-alene-hygge-aften, men blev overrumplet af pligter og diverse børn, der ikke ville sove. Nu mangler jeg kun ét barn, men hun er heller ikke så vanskelig. Typisk, når manden ikke er her (og selvfølgelig er det hele hans skyld). Så ingen billedspam i aften...

Anmeld

24. juni 2010

Tynen

linemus skriver:

Jeg er også helt stolt, og jeg har endda bevaret roen hele dagen

But how?!!!!
Jeg modtager gerne resterende overskud, bare så du ved det

Anmeld

24. juni 2010

linemus

Tynen skriver:

But how?!!!!
Jeg modtager gerne resterende overskud, bare så du ved det

Det er forresten opbrugt, og det kræver vist 3 dages koloni for at få tanket op, så det må vente til næsten år

Anmeld

25. juni 2010

Mary

Maria - skal holde barnedåb søndag, fødselsdag for Annika mandag, til børnemusikarrangement og læge med to unger tirsdag, holde afslutning med Annika i vg onsdag, starte bhv op med hende torsdag og fredag skal jeg så ikke noget! 

Anmeld

25. juni 2010

Stumpen

Så er Victoria lige syg igen igen...

Anmeld

25. juni 2010

Nadi

ka li ja skriver:

hahahahahahahahahaha det må være dejligt

Det var skøøøøøøønt!!!

Anmeld

25. juni 2010

Kaufie

Mette, sender Wildbassen på sin hidtil længste ferie i morgen. 3 døgn skal vi være adskilt: Bryllup i Sæby i morgen, Barnedåb i KBH på søndag og så bliver vi lige i KBH et par dage og nyder solen og hinanden med noget kanalrundfart og is.....

Anmeld

26. juni 2010

Marco2

Ag - uhmm .... hvis hus dufter og er heeelt rent efter rengøringskonen lige har været her i 3 1/2 time... nøj det er dejliiiiiiigt.

Anmeld

26. juni 2010

Stumpen

Marco2 skriver:

Ag - uhmm .... hvis hus dufter og er heeelt rent efter rengøringskonen lige har været her i 3 1/2 time... nøj det er dejliiiiiiigt.

Dybt misundelig.. Vores lejlighed ligner bare lort... Men lidt oprydning og tøjvask er der da blevet til samt en gang muffins i ovnen... Men kunne nu godt bruge at manden var hjemme, så der også kunne blive gjort rent... Men må bar ehåbe at han er hjemme i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.