Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2010

Anja

Anja, der i dag "leger", at Elias har fødselsdag  Vi er på ferie, når han har fødselsdag, så i dag har vi (manden og jeg) vedtaget at Elias har fødselsdag, så den har stået på vækning med fødselsdagssang og gaver, der er bagt chokoladekage med tobleronecreme og hindbærmousse som fyld og huset er næsten klargjort til gæster i eftermiddag  Fatter bare ikke, at han er 3 (TRE) år  - om en uges tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

linemus

Anja skriver:

Anja, der i dag "leger", at Elias har fødselsdag  Vi er på ferie, når han har fødselsdag, så i dag har vi (manden og jeg) vedtaget at Elias har fødselsdag, så den har stået på vækning med fødselsdagssang og gaver, der er bagt chokoladekage med tobleronecreme og hindbærmousse som fyld og huset er næsten klargjort til gæster i eftermiddag  Fatter bare ikke, at han er 3 (TRE) år  - om en uges tid

Jamen, så stort tillykke med Elias' "fødselsdag"

Nej, det er ikke til at forstå, at der IGEN er gået et helt år, og at de er blevet så store og selvstændige...

Anmeld

19. juni 2010

linemus

Anja skriver:

Jamen, så stort tillykke med Elias' "fødselsdag"

Nej, det er ikke til at forstå, at der IGEN er gået et helt år, og at de er blevet så store og selvstændige...

Anmeld

19. juni 2010

Kaufie

Anja skriver:

Stort tillykke med Elias!! I må have en rigtig god dag!

Anmeld

19. juni 2010

linemus

Line - der leger far, mor og 2 børn, mens Nanna og Signe er i Randers Regnskov. Vi hygger i Aalborg: har været på det "sygeste" museum med tanks og jagerfly og jeg ska' komme efter dig, spist på restaurant og har nu sluppet drengen løs i legeland, hvor vi slapper af i sofaen med hver vores iPhone Og imens har Sofie bare sovet og sovet Bagefter (dette larme-helvede) skal vi ud og besøge mormor. Pigerne kommer først hjem til putte-tid

Anmeld

19. juni 2010

Marco2

AG - som er alene hjemme...juhuuuuuuuuu....... Thomas er til fodboldtamtam med knejterne og Emily har tøsedag med faster og skal først hentes til puttetid... YAY.. kan ikke huske hvornår tiden har været helt min egen.

Anmeld

19. juni 2010

Tynen

Marco2 skriver:

AG - som er alene hjemme...juhuuuuuuuuu....... Thomas er til fodboldtamtam med knejterne og Emily har tøsedag med faster og skal først hentes til puttetid... YAY.. kan ikke huske hvornår tiden har været helt min egen.

NYD DET!!

Årh, jeg gad godt prøve at være helt mutters alene om eftermiddagen.. Det tror jeg faktisk ikke jeg har prøvet de sidste 3 år
Kunne være top at prøve igen..

Anmeld

22. juni 2010

Nadi

Nadi - har gået uden bh i dag

Anmeld

22. juni 2010

ka li ja

Nadi skriver:

Nadi - har gået uden bh i dag

hahahahahahahahahaha det må være dejligt

Anmeld

23. juni 2010

Susan1978

Susan som er i Belgien Antwerpen på firma rejse -  kæft jeg er ringe til at flyve.. mine ører gør stadig ondt og det er nu 5 timer siden vi landede..

her er 28 grader og meget varmt..  bor på det hyggeligste lille hotel - alt er meget gammeldags og ham sales manageren som jeg rejser med siger jeg bare skal vente til at se den service der er til morgenmaden.. 

har været på det første kundebesøg her i eftermiddag og nu venter jeg bare på at vi skal ud at spise kl.  1930.

billede af mig i min kæmpe seng..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.